Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی زاده قهرمان کاراته کشورمان که در رقابت های آسیایی و جهانی افتخارات فراوانی برای کشورمان بدست آورده است در دیدار جامعه بسیج با مقام معظم رهبری در سال 1395 مدال قهرمانی جهان خود را به ایشان تقدیم کردند  و رهبر انقلاب بعد از چند دقیقه صحبت با او در مورد مسابقاتی که در آن شرکت کرده بود مدال طلای جهانش را به او بازگرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار ما در مورد اهدای مدالش به رهبری بیان کرد: در سالی که من توانستم عنوان قهرمانی دنیا را بدست آوردم، عضو تیم مقاومت بسیج بودم و برای این تیم بازی می کردم و خدمت سربازی ام را نیز در این باشگاه پشت سر گذاشتم. این باشگاه به من کمک کرد تا بتوانم در کنار ورزش کردن بتوانم دوران خدمت سربازی ام را نیز بگذارنم.

او ادامه داد: این موضوع باعث شد من از ورزشم دور نمانم و بتوانم تمریناتم را به شکل جدی پی گیری کنم و در نهایت نیز برای اولین بار به عنوان قهرمانی جهان برسم. من نیز به پاس قدردانی از این باشگاه ورزشی مدال قهرمانی ام را به بسیج و رهبر تقدیم کردم.

مهدی زاده در مورد حسی که نسبت به ای اتفاق داشت گفت: اینکه توانسته بودم در اولین حضورم در مسابقات جهانی اولین مدال طلای جهانی ام را بدست آورم خیلی خوشحال کننده بود، و اینکه توانستم مدالم را به مقام معظم رهبری تقدیم کنم یک حس و حال وصف نشدنی بود.

او که در مصاحبه ای ملاقات با رهبری را یک آرزو توصیف کرده بود که به آن رسیده است در مورد این موضوع گفت: به هر حال آرزوی هر جوانی است که بتواند از نزدیک رهبر کشورش را ببیند و در آن زمان این افتخار نصیب من شد. از این اتفاق بسیار خوشحال بودم که توانسته ام افتخار جهانی ام را به رهبر انقلاب تقدیم کنم.

مهدی زاده که خود را یک سرباز در جبهه ورزش معرفی کرده است در مورد رقابت در عرصه ورزش برای افتخار آفرینی ملی گفت: ورزشکاران نیز در دنیا برای اینکه بتوانند پرچم کشورشان را بالا ببرند سخت تلاش می کنند و برای کسب افتخار می جنگند. تمام تلاشمان را می کنیم تا پرچم کشورمان بالا برود و تمام تماشاگران و ورزشکاران و نمایندگان کشورها به احترام سرود کشورمان بیاستند.

او در مورد خودش و افتخاراتی که برای نام ایران کسب کرده است گفت: خداروشکر می کنم من نیز جزو آن دسته از ورزشکارانی بودم که این افتخار نصیبم شده است تا پرچم کشورمان ایران را چندین بار به اهتزاز در آورم و باعث افتخار هوطنانم شوم، واقعا احساس وصف ناشدنی است.

قهرمان کاراته کشورمان در مورد فرا رسیدن سالروز 40 سالگی انقلاب اسلامی کشورمان گفت:40 سالگی انقلاب اسلامی در پیش است و ما جوانانی هستیم که در این جامعه بزرگ شده ایم و تلاش می کنیم که برای این جامعه و کشورمان هر چند کوچک قدمی برای بالا بردن نامش برداریم. حس بسیار خوبی به این اتفاق دارم و احساس غرور می کنم. مطمئنم تمام مردم ایران از این اتفاق بسیار خوشحال هستند.

بیشتر بخوانید:

امیر مهدی‌زاده در کسب چهارمین مدال جهانی باز ماند

قضاوت ناعادلانه مدال طلای امیر مهدی زاده را نقره ای کرد

انتهای پیام /

اظهارات کاراته کا کشورمان درباره اهدا مدالش به مقام معظم رهبری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کاراته من انقلابیم چهل سالگی انقلاب دهه فجر 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا که سابقه حضور در روزنامه کیهان هوایی را در کارنامه خود دارد، خاطراتی از روزهای حضور مهدی نصیری در این روزنامه را در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین روایت کرده است.

او در بخشی از گفتگو با خبرآنلاین می گوید: «به خاطر دارم که در دوران نمایندگی رهبری آقای خاتمی در روزنامه کیهان، هر چه به آقای نصیری گفته می‌شد که احترام نمایندگی رهبری را حفظ کنید، انتقاد کنید اما منزلت نمایندگی رهبری را با ادب و احترام حفظ کنید و بنویسید، ایشان بی‌ادبانه و جسورانه برخورد می‌کند و برای ما شایسته نبود.»

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: «چنین فردی وقتی التماس و درخواست از آقای خاتمی می‌کند که راه برای من بگشا، آقای خاتمی به او اعتماد می‌کند؟ خیر.»

به نصیری گفتم حرف های مخملباف درباره مادرش را علنی نکن اما...

سلمین‌نمین گفت: «در گذشته یک‌بار آقای مخملباف درباره زندگی خودش در یک جلسه خصوصی توضیحاتی ارائه کرد و یک بحثی را درباره مادرش بیان کرد. من هر چه به آقای نصیری گفتم که این حرف در جلسه خصوصی بیان شده و درز پیدا کردن آن خلاف اخلاق است، شما یک موضع و نقدی را به نسبت به آقای مخملباف نسبت به کارهای هنری دارید، اما نباید به مادر او پرداخته و در روزنامه منعکس کنید، غلی رغم تذکر جدی که به ایشان داده شد، این مطلب را منعکس کرد.»

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901976

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • معلمان باید به نقش و جایگاهشان افتخار کنند
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • قدردانی از آموزگارانی که اندیشیدن را آموزش می‌دهند
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران