Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:47:26 GMT

مردم ایلام از گل آلود بودن آب شرب مصرفی گلایه دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۱۸۹۱

مردم ایلام از گل آلود بودن آب شرب مصرفی گلایه دارند

بارندگی اخیر در ایلام وجاری شدن سیل به اتمام رسید اما مشکلات شهروندان ایلامی در قطع آب شرب، گل آلود بودن آب مصرفی، موجب گلایه شهروندان شده است. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، بارندگی اخیر در ایلام و ایجاد سیل به اتمام رسید، اما مشکلات شهروندان ایلامی در قطع آب شرب، گل آلود بودن آب شرب مصرفی، کاهش فشار آب و سکوت معنا دار مسئولان ، موجب گلایه شهروندان ایلامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی یوسفی شهروند ایلامی در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: متاسفانه گوش مسئولان به خواسته ما بدهکار نیست و گوش شنوایی برای رسیدگی به مطالبات مردم وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: برای چندمین بار است که اعلام می‌کنیم،  آب محلات ایلام  با هر بارانی یا کاملا قطع می‌شود و یا کلا افت فشار دارد و به گل ولای تبدیل می‌شود و قابل شرب نیست.

کرمان| قطع آب 160 خانواده کشاورز در روستای قوام‌آباد کرمانوزیر نیرو: غافلگیر نمی شویم/"خاموشیِ صفر" و "عدم قطع آب" محور برنامه های تابستان 98برنامه‌ای برای قطع آب نداریم/امیدواریم قطعی‌ برق تا پایان تابستان ادامه نداشته باشد

یوسفی خطاب به مسئولان استانی افزود: ما توان خرید آب معدنی نداریم و از مسئولانی که  از آب معدنی استفاده می‌کنند، میخواهیم حداقل به فکر مردم نیز باشند.

امیری دیگر شهروند ایلامی در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام سکوت مسئولان را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: مسئولان استان ایلام بدانند که آب شربی که وارد منازل می‌شود، حتی برای شستن ظرف نیز مناسب نیست.

این در حالی است که افشین مظاهری، مدیرعامل آبفای استان ایلام در چرایی گل‌آلود بودن آب شرب شهروندان ایلامی اظهار داشت: بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل به داخل چشمه‌های ملکشاهی موجب بالارفتن کدورت آب در شهر ایلام شده است.

مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: بر همین اساس اکیب‌های آب و فاضلاب در محل مستقر شدند و بر اساس رصد کدورت به محض این که به حد استاندارد رسید آب را پمپاژ و در شبکه های توزیع آب آشامیدنی شهرها پمپاژ کنند.

تسنیم، آن‌چه  موجب گله‌مندی شهروندان ایلامی شده این است که کوچکترین باران در زمستان و تابستان موجب آن می‌شود که قطعی آب،کدورت و افت فشار را درپی داشته باشد و این شهروندان این سئوال را دارند  که جایگاه مدیریت بحران در این شرایط کجاست؟ 

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: به جز یکی دو مورد، دیگر بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان کرمان ندارند و مفرّی برای فرار سرمایه شده‌اند و مشخص نیست این عدد بزرگ کجا می‌رود.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: شرکت‌ها در توسعه سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی با چالش جدی مواجه هستند و باید برای تامین سرمایه در گردش اقدام اساسی صورت بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: بازگشت حقوق دولتی معادن به استان نیاز به قانون دارد و برای تغییر محل هزینه‌کرد باید مرجع قانونی داشته باشیم که کار در این زمینه به خوبی دارد پیش می‌رود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در کشور همه از بانک‌های خصوصی گلایه دارند، تصریح کرد: به جز یکی دو مورد، دیگر بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان کرمان ندارند و مفرّی برای فرار سرمایه شده‌اند و مشخص نیست این عدد بزرگ کجا می‌رود.

به گزارش ایسنا، امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در اقتصاد باید ساختار درستی داشته باشد، از شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی به‌عنوان نمونه‌هایی از ساختارهای مناسب در این زمینه نام برد و گفت: مردم باید در فضای آرام برای سرمایه‌گذاری بیایند.

وی اظهار کرد: رتبه فضای کسب و کار استان کرمان در سال گذشته به رتبه چهارم کشوری ارتقا پیدا کرد و این وضعیت باید در کسب و کار استان هم دیده شود، هرچند هم‌اکنون هم شاهد آثار مثبت آن هستیم.

حسن زاده تصریح کرد: اقداماتی که در سال گذشته در استان کرمان آغاز شده، در راستای شعار سال جاری است و تیم اقتصادی استان خوشحال است که در مسیر درستی حرکت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: مردم استان کرمان هم دارای سرمایه هستند و هم دوست دارند برای سرمایه‌گذاری و تولید پای کار آیند، اما بلد نیستند و از اتاق بازرگانی کرمان درخواست داریم، بحث آموزش را برای ورود سرمایه مردم به تولید دنبال کند.

وی از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و این برنامه را فرصتی مناسب برای توسعه استان برشمرد.

حسن زاده در پایان با تاکید بر راه‌اندازی کمیته آموزش اظهار کرد: وام‌های تبصره‌ای در استان کرمان به‌ سمت مهارت و فنی و حرفه‌ای رفته، زیرا فردی که مهارت داشته باشد، مسیر را پیدا می‌کند اما فردی که آموزش ندیده، نمی‌تواند پیشرفت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد