Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور امروز (۱۲ بهمن) در سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، با تجمع گسترده در میدان شهید مرکز استان، طلوع چهلمین فجر انقلاب را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، مردم خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور امروز (۱۲ بهمن) در سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران، با تجمع گسترده در میدان شهید بجنورد، مرکز خراسان شمالی، طلوع سی و نهمین فجر انقلاب را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم امروز جمعه دوازدهم بهمن سال 97 با حضور گسترده اقشار مختلف خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان، دانش آموزان، علما و روحانیون،  فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ادارات و نهادهای استان، با شور و حال خاص خود و نواختن سرودهای انقلابی دوران اول انقلاب و سرودهای حماسی در میدان شهید شهر بجنورد آغاز شد.

 

خواندن سرود انقلابی از سوی دانش آموز بجنوردی، نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری از مسیر فرودگاه بجنورد و ورود به میدان شهید و گلباران تمثال حضرت امام (ره) و اجرای گروه دمامه زنی حضرت زهرا سلام الله علیها به مناسبت دهه فاطمیه، از برنامه های آغازین مراسم 12 بهمن ماه در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی بود.

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر اصفهان انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سبک زندگی منتظرانه مجلس نشست خبری استان بوشهر محمد جواد ظریف بجنورد خراسان شمالی یوم الله 12 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت