Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،    مهراب قاسم‌خانی در صفحه شخصی‌اش نسبت به متن روزنامه کیهان علیه فاطمه معتمدآریا واکنش نشان داد.در پاسخ به انتقادات خانم معتمد‌آریا در مراسم افتتاحیه جشنواره فجر، روزنامه کیهان مطلبی نوشته که چندین بار توی متنش در وصف ایشون از واژه “پیرزن” استفاده کرده کاری به این ندارم که با هر استانداردی خانم معتمد آریا پیرزن محسوب نمیشن و در نهایت یه خانم میانسال به حساب میان، ولی نکته اصلی که میخوام در موردش حرف بزنم، شکل استفاده از واژه “پیرزن” توسط این روزنامه وزینه که به قصد تحقیر و تمسخر خانم معتمد آریا ازش استفاده شده یعنی این عزیزان از “پیرزن” به جای فحش استفاده کردن این فرهنگ دقیقاً همون فرهنگیه که برای تحقیر یه مرد میگه “مثل زنا هستی” یا برای تمسخر طرف مقابل از واژه های “دهاتی” و “شهرستانی” استفاده میکنه این ادبیات نشون دهنده میزان تحجر فکری تحریریه کیهان و فاصله اش از تفکر و تعقل و خرده فرهنگ و ادبیاتی چندش آور با رویکرد جنسیتی و نژادپرستانه که سالهاست منسوخ شده پ ن اول فقط متوجه دلیل عصبانیت کیهان از صحبتهای خانم معتمدآریا نشدم این که ایشون نصف سالهای فعالیتشون رو با انواع ممنوعیت و محرومیت گذروندن و همفکران شما همیشه از ایشون متنفر بودن رو دروغ گفتن؟

 

الان دارید منت میذارید که اجازه دادید بدون لابی و حمایت و فقط با استفاده از توانایی های خودشون کار کنن و بدرخشن؟ بابا دستتون درد نکنه که این همه بزرگوارید پ ن دوم البته درکتون میکنم سخته که صاحب تمام قدرت و ثروت باشی و تصمیم گیری های فرهنگی و سیاسی در اختیارت باشه و تریبون و رسانه ملی دستت باشه، اون وقت مردم یکی رو دوست داشته باشن که چشم نداری ببینیش منم بودم عصبانی میشدم به هر حال “پیرزن” فحش نیست سخیف نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتقاد روزنامه کیهان از فاطمه معتمدآریا و پیرزن خواندن او با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شده است. در تازه‌ترین مورد از این واکنش‌ها مهناز افشار در توییتر نوشت: «اگر از دید دیگرانی، پیرزن یعنی حقیر و کوچک! اما از دید ما، پیرزن یعنی زیبایی، شجاعت، قدرت، از خودگذشتگی و ایستادن...

زنده باد پیرزنان خاک وطنم ایران.». 

 

 

 

سرپوش

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر مهراب قاسم خانی گوناگون جشنواره فجر مهناز افشار جام نیوز فاطمه معتمدآریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ صحبت‌های جنجالی یکی از هواداران سپاهان در جریان دیدار این تیم با پرسپولیس جنجال بزرگی به راه انداخته و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس هم با انتشار یک استوری از این هوادار انتقاد کرد.

کد خبر 849137 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت
  • روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت (فیلم)
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم