Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مستی پدربزرگ و مادربزرگ هوسران سرنوشت تلخی را برای کودک 11 ماهه رقم زد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کودکی خردسال در روسیه زنده زنده در فر سوخت.

بر اساس گزارش پلیس، قربانی ماگژیم ساکالکوو 11 ماهه توسط مادرش به مادر بزرگ و پدربزرگش سپرده شد تا آنها از او مراقبت کنند و مادر جوان برای انجام کاری به بیرون از خانه برود اما وقتی به آنجا بازگشت با صحنه ی هولناکی روبرو شد که به گفته مادر قربانی کودک بیچاره در فر اجاق گاز جا مانده و سوخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویکتوریا مادر کودک گفت :وقتی به خانه بازگشتم متوجه شدم که فرزندم به داخل اجاق آشپزی انداخته شده است و اتفاق دردناکی برای او رخ داده است ، شوکه شده بودم و نمیدانستم چه شده و چه باید بکنم برای همین به سرعت با پلیس تماس گرفتم. با آمدن پلیس همسایه ها به آنجا آمدند و از صداهایی گفتند که شنیده بودند .

یکی از همسایه ها گفت که پدربزرگ کودک را دیده بود که در حالت غیرطبیعی و مست وارد خانه شده و چند لحظه بعد صدای پرتاب چیزی را شنید اما نمیدانست ماجرا چیست و جرات دخالت به خود نداده بود .

پلیس این مادر بزرگ و پدر بزرگ متهم را در حالی که هنوز در وضعیت غیرطبیعی به سر می بردند بازداشت کرد و به مرکز کلانتری منطقه منتقل کرد تا به جرم آنها رسیدگی شود.

در گزارشات منتشر شده جزئیات بیشتری از وضعیت کودک عنوان نشده و تنها اشاره به این شده که کودک جان خود را در به دلیل مستی پدر و مادربزرگش از دست داده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس جرم پلیس جرم اخبار حوادث کودک عکس پدربزرگ مادربزرگ مستی عکس فیلم قتل دختر ایران جوان تهران پسر زن سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد

کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد پس از حدود دو سال بحث و کش‌مکش، نهایت در پردیس بیمارستان امام حسن(ع) بر زمین خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد پس از حدود دو سال بحث و کش‌مکش، نهایت در پردیس بیمارستان امام حسن (ع) بر زمین خورد.

کد خبر 748478

دیگر خبرها

  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر