Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام علی چراغی پور رئیس ستاد دهه فجر ایلام گفت:در این آیین ده‌ها موتور سوار از نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجی استان به همراه خودرو‌های مختلف پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را همراه با تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) حمل می‌کنند.

وی افزود :موتورسواران شرکت کننده در این آیین با نثار گل، یاد و خاطره ورود رهبر انقلاب اسلامی به وطن را گرامی داشته و آغاز ایام الله چهلمین فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغی پور ادامه داد:شمار زیادی خودرو نیز که به تصاویر و عکس‌هایی از امام راحل مزین شده اند نیز در این رژه شرکت و با روشن کردن چراغ‌ها و بوق زدن‌های ممتد سالروز ورود امام راحل به میهن را گرامی داشتند.

رئیس ستاد دهه فجر ایلام اضافه کردت: بیش از ۹ هزار ویژه برنامه دهه فجر امسال و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام چراغی پور یادآورشد: برنامه‌ها از سوی ۲۱ کمیته مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی عضو این ستاد تدوین و طراحی شده است.

 

انتهای پیام/ د

آغاز رژه خودرویی در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل