Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امروز 12 بهمن در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، اظهار کرد: به رغم اینکه در این چهار دهه تحمیل جنگ و تحریم‌های ظالمانه، کشور با‌ آسیب‌های بسیاری مواجه شده اما در زمینه‌هایی مانند بهداشت و سلامت، علم و فناوری، هوا و فضا، سامانه‌های موشکی، هسته‌ای، صنایع مختلف دفاعی، نانو، تکنولوژی، راه‌های ارتباطی و مواصلاتی، پایانه‌های هوایی، ریلی و جاده‌ای و کشاورزی در حد گسترده‌ای توسعه پیدا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما امروز آمده‌ایم تا این حقیقت را بازگوییم که امروز که انقلابیون به بلوغ چهل ساله رسیده‌اند بیش از پیش به اندیشه‌های امام محتاج هستند. امام بت‌شکنی از جنس ابراهیم خلیل و ناخدای سفینه نجات آدم بود. مردی از جنس انتظار که طعم فجر را در کام ایرانیان نشاند.

مه‌آبادی تصریح کرد: امام(ره) فرمود من آمده‌ام تا به مردم خدمت کنم من خادم شما و خام ملت هستم آمده‌ام شما و کشور را حفظ کرده و دشمنان شما را بر زمین بزنم و دولتی بر سر کار بیاورم که مستقل بوده و دست اجانب را از کشور کوتاه کنم.

وی افزود: شاگرد یگانه‌اش و سکاندار کنونی انقلاب اسلامی او را گوهری یگانه و ذخیره‌ای نامید که خداوند در دامن ما قرار داده است اندیشمندان غربی او را دست خداوند و مسیح معاصر نامیدند. نلسون ماندلا او را رهبر منحصر به فردی دانست و گورباچف او را اثرگذار در تاریخ جهان معرفی کرد که در حال زندگی نمی‌کند.

وی گفت: امام در اوج قدرت، اقتدار و محبوبیت خود را طلبه‌ای ساده نامید و افتخار خود را بسیجی بودن می‌دانست امروز که چهل سال را پشت سر گذاشته‌ایم آمده‌ایم با رهنمودهای امام آشنا شویم.

وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: باید خطوط انقلاب را به درستی درک کنیم و با معماری نظامی که او بنا نهاده به درستی آشنا شویم امام بر استقلال کشور، معیشت مردم توجه به مستضعفین، رفع فقر و توجه به مساله فلسطین تاکید داشت و آن را از ارکان انقلاب می‌دانست که هندسه انقلاب را تشکیل می‌دهد او حکومت را برای مردم با مردم و در خدمت مردم می‌خواست و خدمت به محرومان را بالاترین عبادت دانسته و به مسئولین نیز می‌فرمود مردم ولی نعمت ما هستند.

مه‌آبادی با اشاره به سخنان امام خمینی در رابطه با وحدت کلمه عنوان کرد: امام خمینی ایمان به وحدت کلمه را رمز پیروزی می‌دانست و می‌فرمود ملتی که شهادت دارد اسارت نخواهد داشت با دنیا بر اساس احترام متقابل، تعامل کنید و مردم را به دشمن‌شناسی و استکبارستیزی فرا بخوانید. ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم.

وی تاکید کرد: در وجود امام اثری از خودخواهی و خودپسندی دیده نمی‌شد سید قوم ما را باید فقیه و مفسری آگاه، فیلسوفی توانا و قهرمان اسفار اربعه دانست. او سیاست‌مداری کامل بود و به رضایتمندی مردم نسبت به حکومت بسیار حساس بود تکه کلامش خدای تبارک و تعالی بود و عالم را محضر خدا می‌دانست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751172

دیگر خبرها

  • فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته