Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجلس سنای آمریکا با تصویب لایحه‌ای، با خروج نظامیان این کشور از سوریه و افغانستان مخالت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سناتور‌های آمریکایی لایحه‌ای را به تصویب رساندند که با تصمیم ترامپ مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه و افغانستان مخالفت می‌کند.

این لایحه که پیش نویس آن از سوی سناتور «میچ مک کانل»، رئیس اکثریت جمهوری‌خواه سنا و با حمایت تمامی جمهوریخواهان مجلس سنا ارائه شده بود با ۶۸ رأی موافق در برابر ۲۳ رأی مخافل به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایحه درباره «خروج شتابزده نیرو‌های آمریکا از هر کدام از کشور‌های سوریه و افغانستان و به خطر افتادن دستاورد‌ها و امنیت ملی آمریکا» هشدار داده است.

این اصلاحیه قرار است به لایحه جامع سیاست خاورمیانه‌ای آمریکا افزوده شود که قرار است طی روز‌های آینده در سنای آمریکا به رأی گذاشته شود.

مک کانل طی یک سخنرانی در سنای آمریکا گفته که داعش و القاعده هنوز به طور کامل شکست نخورده‌اند و منافع امنیت ملی آمریکا نیازمند ادامه مأموریت در این کشور‌ها است.

طی ماه‌های اخیر این دومین مورد از مخالفت سنای آمریکا با سیاست خارجی ترامپ محسوب می‌شود و در ماه دسامبر نیز ۵۶ سناتور به پایان همکاری آمریکا با عربستان سعودی در جنگ یمن رأی مثبت دادند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سنای آمریکا خروج از سوریه خروج از افغانستان ترامپ خروج نظامیان آمریکا مجلس سنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۱ با عنوان «بودجه مصوب شرکت‌های دولتی» و پیوست سه با عنوان «شرکت‌های دولتی» را به تصویب رساندند.

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در این زمینه‌، توضیح داد: ۶۵ درصد بودجه شرکت‌های دولتی از محل نفت است و ما در این جدول بودجه شرکت‌های دولتی را شفاف کرده‌ایم که خارج از آن نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

کد خبر 6092906 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب
  • بگویید «کنست آمریکا»!
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • تصویب لایحه جنجالی در سنای آمریکا؛ واردات اورانیوم از روسیه ممنوع شد
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم