Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم «قدرت عشق» که هنوز به عنوان نام قطعی فیلم تایید نشده، با بودجه ۲۳ میلیون دلاری، فیلمی داستانی است که با الهام از زندگی سلین دیون ساخته می‌شود.

استودیوی فرانسوی گومون اعلام کرده در قالب این فیلم زندگی خواننده مشهور کانادایی را روی پرده می‌برد.

دیروز پنجشنبه اعلام شد که فیلم زندگی سلین دیون فیلمی زندگینامه‌ای نخواهد بود و جنبه‌ای داستانی دارد که در عین حال به بسیاری از جزییات زندگی وی وفادار است و بسیاری از ترانه‌های وی را در قالب فیلم ارایه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والری لومرسیه کارگردان این فیلم خواهد بود و خود وی در نقش الین زن جوانی که در خانواده بزرگی در کانادا رشد کرده در این فیلم ظاهر می‌شود. وی در نوجوانی احساس می‌کند استعدادی در وجودش دارد ‌و به شهرت جهانی می‌رسد و در نهایت تراژدی مرگ همسرش را تجربه می‌کند. این‌ها همه اتفاق‌هایی است که برای دیون افتاده است.

این فیلم که قرار است سال ۲۰۲۰ اکران شود یکی از چندین فیلمی است که به تازگی با الهام از زندگی خواننده‌های مشهور جهانی مورد توجه قرار گرفته‌اند. «حماسه کولی» با تمرکز بر زندگی فردی مرکوری و فیلم «راکت من» درباره التون جان که به‌زودی اکران می‌شود، از این دست فیلم‌ها هستند.

برخی از مهمترین ترانه‌های دیون از جمله ترانه فیلم «تایتانیک» در این فیلم ارایه می‌شود. این خواننده و کمپانی منتشرکننده ترانه‌هایش به این فیلم اجازه داده است تا از ترانه‌های وی استفاده کند.

در این فیلم زندگی دیون از دهه ۱۹۶۰ که در کبک رشد کرد تا ازدواجش با مدیر برنامه‌هایش رنه آنجلی روایت می‌شود.

به همین دلیل از این فیلم به عنوان فیلم مستقلی با ظرفیت بالا برای جذب مخاطب یاد شده است. قرار است این فیلم ۲ دسامبر ۲۰۲۰ در بازار بین‌المللی و در فرانسه برای نخستین بار به نمایش درآید.

بیشتر فیلم در فرانسه فیلمبرداری می‌شود و زمان فیلمبرداری از مارس امسال در ۱۸ هفته در فرانسه، اسپانیا، کانادا و لاس وگاس در نظر گرفته شده است.

لومرسیه کارگردان چندین فیلم موفق از جمله «پالاس رویال» و «۵۰ همان ۳۰ جدید است» بوده است.

وی که ابتدا بازیگر بود و بعد به کارگردانی روی آورد، گفته است از موضوع مرگ همسر دیون بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفته و شروع به جستجو در زندگی این خواننده کرده و در نهایت به داستان عاشقانه خانواده بزرگ وی رسیده است.

کد خبر 4529953

منبع: مهر

کلیدواژه: خواننده سلین دیون فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 

آخرین تقابل دو تیم در چارچوب هفته دهم این فصل لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با برتری یک بر صفر طلایی پوشان به پایان رسید. سپاهان و پرسپولیس تا کنون ۸۱ مرتبه مقابل هم ایستاده‌اند که ۲۷ بار سرخپوشان تهران برنده شده‌اند، ۲۱ بار نماینده اصفهان برنده شده و ۳۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است: 

*یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه با علی خسروی ناظر ویژه داوری و عضو کمیته داوران خوش و بش کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*سرمربی سابق تیم پرسپولیس از سوی هواداران تیمش به شدت تشویق شد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*نبیل باهویی از لیست پرسپولیس خط خورد و جایی در میان بازیکنان اصلی و ذخیره نداشت.

*رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و احسان پهلوان چهار بازیکن ترکیب اصلی سپاهان یودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند.

*گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی پرسپولیس پیش‌تر پیراهن سپاهان را پوشیده بودند.

*هواداران سپاهان پیش از شروع بازی علیه بیرانوند شعار دادند که با واکنش این دروازه‌بان همراه شد.

*چند دقیقه پیش از شروع بازی مقابل در ورودی ورزشگاه نقش جهان ازدحام شده بود.

*جو ورزشگاه نقش جهان قبل از مسابقه با طرح‌های هواداران سپاهان بسیار جذاب شده بود.

*بازیکنان سپاهان در نیمه دوم با ۵ دقیقه تأخیر وارد زمین شدند.

*کادرفنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی به تصمیمات داور معترض بودند.

*موعود بنیادی‌فر داور بازی در دقایق پایانی به ژوزه مورایس بابت اعتراضش کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود