Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:24:52 GMT

پسر هزاره سوم؛ رقیب مدعیان تیم برانکو!

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۴۳۱۱

پسر هزاره سوم؛ رقیب مدعیان تیم برانکو!

شیرینی گل دقیقه 93 سعید کریمی به سپیدرود، حتی از شیرینی کیک تولد 19 سالگی اش که ساعاتی پس از گل در مقابل آن عکس یادگاری گرفت هم بیشتر بود.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت با نفرات جدید نمایشی قابل تحسین در بازی با سپیدرود ارائه کردند اما برای شادی پس از گل 93 دقیقه صبر کردند تا این که سرانجام سعید کریمی جوان، گل را به ثمر رساند و پرسپولیس را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید کریمی که در خرداد 97 پرسپولیسی شده بود، یک نیم فصل بیرون نشست اما به محض ورود به ترکیب نشان داد که فوتبالیستی توانا، با قدرت تمام کنندگی بسیار بالا است و می تواند رقیبی جدی برای تمام مهاجمان نامدار و مدعی تیم پرسپولیس باشد.

 

کریمی که از جوانان ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی شد، در نوجوانی به پیراهن تیم های ملی پایه گلزنی به اسپانیا را هم تجربه کرد اما لحظه ویژه برای او زمانی بود که با عقد قراردادی 4 ساله به پرسپولیس پیوست تا با پیراهن سرخ این تیم، اولین تجربه بازی در تیم بزرگسالان را تجربه کند.

 

این مهاجم حالا 19 ساله، در نیم فصل اول همچون مهدی شریفی بیرون نشست ولی سکونشینی او کمتر از مهاجم سابق سپاهان سروصدا کرد. اما نخستین نمایش این بازیکن در تیم پرسپولیس بهتر از شریفی بود و چه بازی با اوپن پاگشای او به حساب آورده شود و چه مسابقه با سپیدرود، می تواند درستی این ادعا را ثابت کرد.

 

سعید کریمی در دقیقه 78 به جای سیامک نعمتی وارد شد و در خط حمله قرار گرفت و سرانجام در دقیقه 93 آن چه را که برانکو از می خواست را انجام داد. هرچند که گلش در مقابل دروازه خالی به ثمر رسید، اما به هر حال گل به نام او ثبت شد و نامش به گوش هواداران خورد.

 

مهاجم 187 سانتی متری پرسپولیس اگرچه حملات پرتعداد تیم برانکو را به ثمر رساند و اگرچه اکنون آلترناتیوی جدی برای علیپور، شریفی و بودیمیر به حساب می آید، اما به خوبی می داند در تیم پرسپولیس فاصله زمانی اوج تا قعر بسیار کم است و همانطور که این گل یک شبه او را به طرفداران سرخ به نیکی شناساند، ممکن است یک فرصت سوزی نیز این نام نیک را به خطر بیاندازد. بنابراین رقیبِ مدعیانِ باتجربه خط حمله پرسپولیس، همانطور که با 9 ماه تمرین نظر برانکو را به خود جلب کرد، باید همین راه را ادامه دهد تا اعتماد سرمربی سرخ ها را بیش از این مال خود کند و به جایگاهی که می خواهد، برسد.

 

ساعاتی پس از گل صعود، پسر متولد 2000 در کنار شیری و نوراللهی جشن تولد خود را برگزار کرد و بدون شک خودش هم می تواند تائید کند که این شیرین ترین جشن تولد او بوده است.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی فر که مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نقش مدافع راست در ترکیب اصلی این تیم مقابل ایرالکو حاضر شده بود با بیماری در این دیدار به میدان رفت. 

شرایط این بازیکن به گونه ای بود که حتی در زمان گرم کردن قبل از بازی هم صدای خس خس سینه او شنیده می شد. 
به نظر می رسد دانیال با وجود بیماری  در ترکیب تیمش قرار گرفته بود چرا که مدام سرفه هم می کرد و از نظر تنفسی مشکل داشت. 
اسماعیلی فر بعد از حضور فرشاد فرجی در زمین یک خط جلوتر رفت و در پست وینگر راست بازی کرد که فروغ لازم را نداشت. 

او با وجود بیماری و سرفه هایش تا دقیقه 120 هم در زمین ماند و یکی از پنالتی های تیمش را از دست داد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. 

اسماعیلی فر که به دلیل محرومیت بازی سپاهان را از دست داده امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نبود تا شرایط جسمانی اش به حالت عادی برگردد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)