Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر با برگزاری مراسم استقبال نمادین از امام خمینی(ره) امروز در گرگان آغاز شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبر گزاری تسنیم از گرگان، برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب امروز و به مناسبت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن با رژۀ یگان متوری و استقبال نمادین از کاروان انقلاب در گرگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از تپه نور‌الشهداء گرگان آغاز و تا گلزار شهدا و سپس مصلای نماز جمعه ادامه داشت و در مصلای گرگان نیز گروه 400 نفره جوانان و دانش آموزان انقلابی به مناسبت سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اجرای سرود کردند.

جشن بزرگ سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی در کرمان آغاز شدهمزمان با سالروز ورود ‌امام ‌(ره) رژه موتوری و خودرویی در چهارمحال و بختیاری برگزار شدبرنامه‌های سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) در کرمان اعلام شد

همچنین سرود حماسی و انقلابی به مناسبت جشن انقلاب و ورود امام خمینی(ره) به میهن توسط امیر تاجیک در مصلی گرگان اجرا شد و مناف هاشمی استاندار گلستان نیز سخنران این مراسم بود.

انتهای پیام/

R41471/P/S6,70/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان