Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:34:26 GMT

گرانی و تورم افسار گسیخته ارتباطی به اصل انقلاب ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۴۸۹۴

گرانی و تورم افسار گسیخته ارتباطی به اصل انقلاب ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ محمود نور پور در جمع نمازگزاران جمعه گلستان ضمن اشاره به سوره مبارکه ابراهیم گفت: انقلاب در آیات قرآن و روایات، موضوعی انقلابی دارد که امید و نشاط را در دل مستضعفان زنده کرد، انقلابی که اسلام را احیا نمود، انقلابی که شیعه را برای اولین بار در دنیا به‌عنوان یک مکتب حیات‌بخش و حرکت آفرین معرفی کرد، انقلابی با شعار و اهداف کاملاً اسلامی «الله‌اکبر» و «لا اله الا الله» و با شعار «استقلال آزادی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انقلاب اسلامی کاملاً مکتبی و مردمی بود و کمر مستکبران، اسرائیل و آمریکا را خم کرد، این انقلاب الحمدالله امروز به ۴۰ سالگی خود رسیده است.

امام جمعه گلستان ادامه داد: میوه این انقلاب و شجره طیّبه بسیار زیاد بوده که ازجمله‌ی آن‌ها، استقلال آزادی، مردم‌سالاری، حاکمیت مردم، استقرار نظام اسلامی، امنیت فراگیری، عزّت و کرامت احیای ارزش‌های دینی، دفاع از مظلومان عالم، شکل‌گیری انتفاضه‌ها و جبهه مقاومت که باعث شد اسرائیلی که در چند روز بر چند کشور عربی پیروز شد و شعار از رود نیل تا فرات را سر دهد، آنچنان مستاصل شد که در برابر حزب‌الله لبنان و رزمندگان غزّه تسلیم شد و دور خود را دیوار کشید.

خطیب جمعه گلستان ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ازجمله پیشرفت و پیروزی در عرصه‌های مختلف علوم و فنون، صنایع پیچیده‌ دنیا، سدسازی، پزشکی، تولید دارو، هسته‌ای، فناوری نانو، هوافضا، دفاع موشکی و رشد باسوادی گفت: قبل از انقلاب کشور ایران جولان گاه بیگانگان و مستشاران آمریکایی بود و آمریکا بر تمام شئون مملکت ازجمله دولت، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه‌ها نفوذ داشت اما به برکت این انقلاب، عزت و استقلال ایران و ایرانی زبانزد عام و خاص در دنیا شد، قبل از انقلاب خبری از انتخابات آزاد نبود شاه خود را همه‌کاره می‌دانست ولی امروز ده‌ها انتخابات برگزار می­ شود و همه مسئولین کشور را مردم به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌کنند.

وی افزود: بله مشکلاتی هم در حوزه فرهنگ، اقتصاد، گرانی و تورم افسارگسیخته شاهد هستیم، اما این‌ها به اصل انقلاب ارتباطی ندارد و مسئولین اگر از چند سال قبل منویات رهبری در اقتصاد مقاومتی‌را کاملاً عمل می‌کردند امروز شاهد این مسائل نبودیم؛ هرچند قابل‌حل است.

امام جمعه گلستان به همدلی و پایداری که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است اشاره کرد و گفت: مردم با گرانی‌ها و تحریم‌ها مأیوس و دل سرد نمی‌شوند، انقلاب اسلامی امروز از هر زمانی قدرتمندتر و عزیزتر است، انقلاب به ۴۰ سالگی و دوران اوج قدرت خود رسیده و دشمنان ما هم از هر زمان مستاصل تراند؛ و مردم در ۲۲ بهمن با حضور خود ثابت خواهند کرد.

کد خبر 4530154

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه گلستان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • افشاگری همتی از نرخ تورم بانک مرکزی/ همتی: تورم فروردین ۱۴۰۲ «۶۳ درصد» بوده است/ پشت‌پرده گرانی ارز هم مشخص شد
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن