Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: امیدوارم سال آینده در تیرماه فاز دوم کارخانه فولاد روهینا دزفول به بهره‌برداری برسد و تولید آن افزایش یابد و به تولید و صادرات غیرنفتی کشور کمک کرده و منشأ خیر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی از روند اجرایی ساخت فاز دوم کارخانه فولاد روهینا در شهرستان دزفول بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت: سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور فاز اول کارخانه فولاد روهینا مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز اول با حدود ۳۰ میلیون یورو و ۱۲۰ میلیارد تومان ساخته شد و اشتغال قابل ملاحظه ای هم در منطقه ایجاد کرد.

شریعتی افزود: خوشبختانه با کار ارزشمندی که سرمایه گذار انجام داده است، فاز دوم این پروژه با هزینه ۱۱۵ میلیون یورو و حدوداً ۳۳۰ میلیارد تومان با پیشرفت ۸۹ درصد در دست انجام است.

استاندار خوزستان توضیح داد: فاز دوم این واحد تولیدی مبتنی بر تولید شمش و میلگرد خواهد بود و ظرفیت تولید کارخانه را از ۴۵۰ هزار تن میلگرد به ۹۰۰ هزار تومان میلگرد می رساند و ۴۵۰ هزار تن شمش هم در فاز دوم به ظرفیت تولید کارخانه افزوده خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: در خصوص بخش تولید کلاف هم که پیگیر هستند حمایت می‌کنیم که انشاالله این بخش هم انجام شود.

وی عنوان کرد: تکنولوژی به کار رفته در این کارخانه در کشور کم نظیر است و با مصرف پایین انرژی، مصرف آب کم و بازچرخانی آب در آن دارای تکنولوژی کاملا به روز هستند.

شریعتی اظهار کرد: کمک می‌کنیم بقیه مسیر با سرعت طی شود و به سرانجام برسد؛ امیدوارم سال آینده در تیرماه فاز دوم این کارخانه به بهره‌برداری برسد و تولید آن افزایش یابد و به تولید و صادرات غیرنفتی کشور کمک کرده و منشأ خیر باشد.

استاندار خوزستان در پایان گفت: امیدواریم در سال آینده با سفری که رئیس جمهور محترم به استان برای افتتاح و بهره‌برداری چند پروژه بزرگ خواهند داشت، این هم یکی از پروژه‌های باشد که به دست ایشان مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و گام بزرگی در شهرستانی منسوب و مفتخر به مقاومت و ایثار است در جهت اقتصاد مقاومتی برداشته شود و دزفول همچنان که در هشت سال دفاع مقدس درخشید در اقتصاد مقاومتی و تولید و خودکفایی کشور هم پیشرو باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اشتغال سرمایه فولاد معاون اول رئیس جمهور هشت سال دفاع مقدس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود