Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حاجی صادقی گفت: برگزارکنندگان جشنواره‌ها و برنامه‌های هنری سعی کنند این جشنواره‌ها بوی انقلاب دهد و رنگ اسلام داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در جشن انقلاب و اختتامیه کنگره فرهنگ و هنرِ سپاه اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان و کسانی که فکر می‌کردند چهل سالگی را نمی‌بینیم چهل سالگی، پیشرفت و ذلت دشمنان را جشن می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبیعت و آفرینش انسان به گونه‌ای است که هم از هنر لذت می‌برد و هم اثر پذیری بیشتری از آن دارد و آن گفتمانی برتر است که هنر را به استخدام خود در آورد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: هنر سبک زندگی می‌سازد، روش و شیوه تولید می‌کند، به همه موفقیت‌ها می‌رساند و همه اقشار را پوشش می‌دهد؛ هنرِ فرهنگی با استفاده از همه ابزارها جامعه را به اهدافش می‌رساند و یکی از مهمترین جلوه‌های این جلسات این است که بگوید انقلاب اسلامی زنده است و چون زنده است دشمن دارد.

وی افزود: دشمن فهمیده تنها راه برای ضربه به انقلاب هنر است و نباید کسانی را پشت تریبون قرار داد که با نام هنر به جنگ انقلاب بیایند زیرا می‌دانیم که تنها راه برای نابودی انقلاب استهاله انقلاب و راهکار آن نفوذ است و بهترین راه نفوذ نیز هنر می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌صادقی گفت: برخی به بعضی هنرمندان فرصت می‌دهند که در هر تریبون ارزش انقلاب را زیر سوال ببرند و نباید درحالیکه به نام انقلاب جشن می‌گیرند به خاطر اینکه هنر ما ابتذال نداشته و به زن می‌گوید یک انسانی نه یک ابزار شهوت‌رانی آن را زیر سوال ببرند و بخواهند افتخارات را مخدوش کنند.
وی عنوان کرد: بچه‌های انقلاب و باکری‌ها نمرده‌اند و نخواهند گذاشت برای استهاله انقلاب این افراد به جایی برسند و برگزاری این مراسم آن هم در تبریز مرکز تمدن اسلامی این پیام را به همه مسئولین و هنرمندان می‌رساند که استاد هنر این انقلاب شهدایند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خطاب به مسئولین ابراز داشت: پیام  این جلسه این است که دشمن می‌خواهد از دریچه هنر جان انقلاب را بگیرد و سبک زندگی غربی را دیکته کند و پیام دوم این جلسه این است تبریز که در پیروزی و حفظ انقلاب پیشتاز بود امروز آغازگر سنگرنشینی نیروهای فرهنگی است.

وی ادامه داد: این جلسه گفتمان ارزش انقلابی و اسلامی و گفتمان سازش ناپذیری را نشان داد، در این سنگر دشمن را به عقب برانید زیرا از شما آذری‌ها یاد گرفتیم انی احامی ابدا عن دینی.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: به مسئولین اخطار می‌کنیم که در مقابل فرهنگ غرب که هرروز با ادبیات خاص ارزش‌های انقلاب را مخدوش می‌کنند بایستند و بدانند شهدا و ارزش‌ها زنده‌اند، ما نخواهیم گذاشت در این میدان دشمن به جایی برسد و او را به عقب‌نشینی وادار خواهیم کرد.

وی خطاب به مردم گفت: با انسجام و همراهی وارد شوید و بدانید در این میدان آنچه پیروز است حق است و  رسالتی که برای آینده قائل هستیم این است که عالم را آماده نهضت ظهور کنیم و امیدوارم این نشست و مانند این رسالت را مشخص کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز افتخار می‌کنیم که حاکمیت بر ما خداست و بزرگترین دستاورد انقلاب را این می‌دانیم که ولی ما طاغوت نیست و خداست و این ولایت خدا با ولایت ولی خدا تجلی می‌کند؛ در نظام علوی و دیگر نطام‌ها نیز مشکلات بود اما در نظام علوی مردم هزینه عزت و در دیگر نظام‌ها هزینه ذلت را می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: پیام به جبهه انقلاب این است که هنرمندان عزیز در همه عرصه‌ها انقلاب به گردن شما حق دارد و خودتان را مدیون انقلاب بدانید زیرا ایرانی که روزی ایالات آمریکا بود امروز به عنوان یگانه قدرتی است که ابهت دشمن را می‌شکند، با احساس دِین نسبت به انقلاب و شهدا از شما انتظار می‌رود افسران مقابله با جنگ نرم باشید نه سرباز جنگ نرم زیرا هدف دشمن امروز  این است که آنها کارگردانی کنند و ما بازیگران استهاله انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی در پایان گفت: برگزارکنندگان جشنواره‌ها سعی کنند این جشنواره‌ها بوی انقلاب دهد و رنگ اسلام داشته باشد، از همینجا نیز به رهبر انقلاب می‌گوییم؛ آقا از خطه آذربایجان که مورد علاقه ویژه شماست فریاد می‌زنیم ما به معنای واقعی اهل کوفه نیستیم و کسانی نیستیم که با لغزش فکری و عملی مقابل جبهه انقلاب قرار بگیریم ای رهبر عزیز با تمام قدرت مقابل تهاجم فرهنگی با قدرت ایستادیم و نمی‌گذاریم دشمن به جایی برسد، پیام به مردم نیز این است که دشمن نمرده و باید مقابل آن تحرک داشت و امسال خواهیم دید که ۲۲ بهمن هنرمندانه‌تر و رنگ استکبار ستیزی بیشتری خواهد داشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دستگردی عصر شنبه در همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی اظهار کرد: «حج؛ قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» به عنوان شعار حج سال آینده انتخاب و اعلام شد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن و حج محور وحدت جامعه اسلامی است، گفت: در مراسم حج باید به سمت معرفت افزایی حرمت کنیم.

دستگردی ادامه داد: یکی از پرهیزهای توصیه شده در ایام حج پرهیز از بازار گردی‌های بی رویه است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این زمینه تاکید فراوان کرده‌اند.

وی افزود: پسندیده است که هدیه برای عزیزانمان را از تولیدات داخل خراسان جنوبی و داخل کشور تهیه کنیم که در سرزمین وحی بیشتر وقت خود را به عبادت و بهره گیری از یاد خدا در مسجد الحرام و مسجد النبی اختصاص یابد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: در ایام حج در هتل هر چهار زائر با اخلاق‌های متفاوت در یک اتاق اسکان خواهند داشت و از این نظر زائران با یکدیگر همدلی و صبوری داشته باشند.

وی اظهار کرد: در حج تمتع سال جاری هزار و ۶۰۰ زائر از خراسان جنوبی در قالب ۱۱ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دستگردی گفت: اعزام زائران خراسان جنوبی اوایل خرداد ماه خواهد بود ولی زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

وی یادآور شد: زائران حج نمایندگان ایران بزرگ و انقلاب اسلامی هستند و پرچمدار عزت و کرامت کشور خواهند بود.

همچنین در این مراسم رئیس پلیس فرودگاه استان نیز توصیه‌های را به زائران بیان کرد.

کد خبر 6096493

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم