Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان بازگشت دو بازیکن ملی‌پوش تیم تراکتورسازی به تمرینات این تیم مشخص شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی بعد از حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا چند روزی را به مرخصی رفتند.

در این راستا، مرخصی مسعود شجاعی روز گذشته (پنجشنبه) به اتمام رسید و او از ظهر امروز در تمرینات تراکتورسازی حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو کاپیتان دیگر تیم هم که در تراکتورسازی توپ می‌زنند، به زودی راهی تبریز خواهند شد تا در تمرینات این تیم شرکت کنند.

خرید جدید تراکتورسازی با 2 پاس گل آمد؛ انصاری خیال لینکز را راحت کرد؟سرمربی بلژیکی به بازیکنانش استراحت داد؛ آغاز تمرینات تراکتورسازی از سه‌شنبهعباس الیاسی: انتخاب مدیرعامل جدید تراکتورسازی نهایی شده است/ اروین بازیکن ماست و نمی‌تواند جایی برود

احسان حاج‌صفی از فردا در تمرینات تراکتورسازی حاضر می‌شود و اشکان دژاگه هم تا یک روز بعد، یعنی از یکشنبه هفته آینده به تمرینات سرخپوشان تبریزی ملحق خواهد شد.

تیم تراکتورسازی چهارشنبه هفته آینده در نخستین دیدار خود در نیم فصل دوم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان نفت مسجد سلیمان است.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین توخته که با هزار و یک آرزو پس از محرومیت یک ساله اش به تیم ملی والیبال بازگشته بود، امروز به یکباره تمام انگیزه و رویاهایش از بین رفت.

در لیست سی نفره و جدید تیم ملی که توسط پائز سرمربی تیم ملی والیبال اعلام شد خبری از امیرحسین توخته نیست تا پس از حضوری چند روزه در تمرینات تیم ملی، توخته اردوی تیم را ترک کند.

این بازیکن بیست و سه ساله حالا باید مسابقات تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال را در خانه تماشا کند و از الان باید تمرینات خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی ادامه دهد. احتمالا او  در فصل آینده در یکی از باشگاه های داخلی بازی کند.

البته هیچ چیز برای این سرعتی زن با استعداد تمام نشده است و با سن و سالی که دارد می تواند در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی والیبال ایران برسد.

دیگر خبرها

  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس