Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حضور همیشه در صحنه مردم را عامل اصلی محاسبات نادرست دشمنان برعلیه انقلاب خواند و گفت:این انقلاب برگرفته از نهضت عاشورا و جوانان آن تربیت شده مکتب حسینی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با وجود مسائل و مشکلات در کشور نباید اجازه کمرنگ شدن گفتمان انقلاب، استقلال، آزادی و مردم سالاری دین را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه زنجان بر ضرورت انتقال مشکلات سال 57 به جوانان و نوجوانان تاکسد کرد و گفت: رزمندگان و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی باید نسل های سوم و چهارم را با شرایط سخت آن دوران آشنا کنند.

 

آیت الله خاتمی با یادآوری اینکه جوانان باید با بحران هایی که این انقلاب پشت سرگذاشته آشنا شوند، تصریح کرد: مشکلاتی که امروز دشمن برای انقلاب ایجاد کرده است در برابر بحران های اوایل انقلاب چیزی نیست.

 

خطیب جمعه زنجان با تاکید بر پیگیری وضعیت افرادی که احتکار می کنند خاطرنشان کرد: این مشکلات را نمی توان تنها با نظارت و محاکمه حل کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند در هر حالتی ایران را وابسته به آمریکا کند، ادامه داد: شکست دشمن در جنگ سخت موجب راه اندازی محاصره اقتصادی و تحریم برعلیه ایران شد.

 

آیت الله خاتمی به ناکامی دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود از طریق بایکوت سیاسی هم اشاره کرد و گفت: هجمه فرهنگی دشمنان هم کارساز نشد از اینرو تلاش می کند تا از فشارهای اقتصادی برعلیه ایران استفاده کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان به بخشی از فرمایشات  رهبری که فرمودند: بسیاری از محاسبات دشمنان اشتباه از آب در می‌آید، افزود: باوجود توطئه های 40 ساله دشمنان هنوز این انقلاب پابرجاست.

 

وی با اشاره به اینکه حضور همیشه در صحنه مردم موجب می شود تا محاسبات دشمنان اشتباه از آب درآید، گفت:این انقلاب برگرفته از نهضت عاشورا و جوانان آن تربیت شده مکتب حسینی هستند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی اجرای گروه سرود کانون های مساجد محمد جواد ظریف 12 بهمن جشنواره فیلم فجر نشست خبری خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه امام جمعه زنجان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

ایسنا/خوزستان در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان حجت الاسلام و المسلمین آرش نیک نژاد نقاش و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی و علی اکبر فلاحی و گروه زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند. 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که شامگاه شنبه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، گفت: موج جریان و رودخانه خروشان نهضت هنر انقلاب رو به جلو در حال حرکت موثر است.

به گزارش ایسنا، محمد شهباز گهروئی اضافه کرد: قدردان همه ارکان این نهضت هستیم. به امید آن‌روز که راویان آزادی قدس شریف باشیم.

او با اشاره به انتخاب چهره و هسته برتر هنر انقلاب گفت: انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان در بین این همه ستاره‌ درخشان کار سختی است و افرادی که امشب به این عنوان برتر دست می‌یابند نماینده این خانواده بزرگ هستند.

وی تاکید کرد: نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله‌ورتر از گذشته موثر و جریان ساز شده است‌.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است