Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@23:33:52 GMT

نقل قول قیمت 120 میلیونی پراید صحیح نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۵۴۴۸

چند روزیست که نقل قولی از زبان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با استناد به توییت معاون خبر ایرنا در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها منتشر شده است که در این خصوص جهت تنویر افکار عمومی مطالب ذیل بیان می شود. آفتاب‌‌نیوز : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دیدار هفته گذشته خود با مدیرعامل محترم خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مقایسه ای از افزایش قیمت برخی کالاها از جمله سکه طلا و مسکن از سال 1372 تا سال 1397 مطرح و عنوان کرد: تورم خودرو در مقایسه با سایر کالاها کاهشی بوده است و هیچگونه اشاره ای به قیمت 120 میلیونی خودرو پراید نشده است که مشروح آن در خبر ایرنا با کد خبر 83165984 تحت عنوان "سهم خودرو در سبد خانوار برخلاف مسکن و طلا، همواره کاهشی است" منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منظور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مقایسه این بود كه افكار عمومي جامعه به آن حدي كه درباره قيمت خودرو و افزايش آن حساسيت و واكنش نشان مي‌دهد، در زمينه كالاهاي ديگر نظير طلا، ارز ، مسكن یا حتی مواد غذایی اين حساسيت و توجه را نشان نمي‌دهد و خودرو در بازار ايران، يك كالاي مورد توجه است كه از قضا تلاطم‌هاي اقتصادي بيشترين تأثير را بر روي آن مي‌گذارد.
درخصوص مقايسه قيمت خودرو پرايد در بازارهاي خارجي و بازار ايران ذكر اين نكته ضروري است كه قيمت كنوني خودرو پرايد كه مورد تأييد نهادهای ناظر قرار گرفته است 29 ميليون و 500 هزار تومان است و گروه سايپا نيز در حال حاضرخودروهاي خود را با قيمت مصوب عرضه می کند که با این قیمت می توان گفت پراید ارزان ترین خودرو جهان است و در مقایسه ها و اظهار نظرها این خودرو را باید با خودروهای هم کلاس خود از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کرد و مقایسه پراید با خودروهای گران قیمت صحیح نیست.
منبع: سایپانیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳