Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز جمعه در دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه شهرستان در دفتر امام جمعه، با اشاره به حلقه بسته مدیریتی در حکومت پهلوی، عنوان کرد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی همه مسئولین حکومتی هم ردیف و هم شان مردم قرار گرفته اند و مردم در سایه انقلاب اسلامی قدرت پیدا کرده اند.
خسروی با تاکید بر اینکه ما باید خدمتگزار مردم باشیم، خاطرنشان کرد: باید کار مردم را به واقع انجام دهیم و در مسیر خواست مردم حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه باید شیرینی انقلاب را به مردم بچشانیم، اظهار داشت: اگر ما مسئولین با مردم و در مسیر مردم حرکت کنیم ، مردم بهتر از نیروهای مسلح حافظ این انقلاب خواهند بود و لذا باید کاری را که بر عهده مان گذاشته شده به نحو احسن انجام دهیم.
وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی و رسیدن به مرحله پختگی انقلاب، گفت: نگذاریم سنگرهایی که متعلق به مردم است دست افرادی بیفتد که انگیزه ای برای خدمت به مردم ندارند.
خسروی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موفقیتش مدیون خدمت مناسب و صادقانه به مردم است، خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی مردم باید بهتر از این باشد و و این بهتر شدن را ما باید فراهم کنیم.
وی عنوان کرد: اگر ما خوب کار کنیم، قطعا هم هزینه های نظام در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و سایر حوزه ها کاهش پیدا می کند و هم پشتوانه مردمی نظام تقویت می شود.
فرماندار سلسله تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا نظام جمهوری اسلامی در راستای تحقق شعارهایی که از ابتدا داشت، استقلال به معنای واقعی در همه عرصه ها، آزادی به معنی اینکه عده ای با سلایق خود برای مردم تعیین تکلیف نکنند و مردم بدون لکنت زبان در برابر حاکمان خواسته های خود را مطرح کنند و جمهوری اسلامی به معنای اینکه سرنوشتمان در دست خودمان باشد که این امر واقعا محقق شده است حرکت کند.
وی افزود: سعه صدر و ظرفیت نظام جمهوری اسلامی بیش از این است و باید تلاش کنیم ارزشهای اسلامی در تمام شئون زندگی ما ساری و جاری باشد.
به گزارش ایرنا، برگزاری رژه موتوری نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های اولین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان سلسله بود.
7265/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استقلال پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی شورای اداری نظام جمهوری اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱