Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@18:09:23 GMT

گلباران مزار شهدا در طلیعه فجر فاطمی فارس

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۵۹۱۷

گلباران مزار شهدا در طلیعه فجر فاطمی فارس

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با آغاز دهه فجر و ایام فاطمیه، مراسم غبارروبی و گلباران قبور شهدا صبح امروز، 12 بهمن‌ماه توسط مدیران در نقاط مختلف این استان از جمله گلزار شهدای شیراز برگزار شد.
در این مراسم تجدید میثاق با شهدا، استاندار، معاونان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از آن مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی‌مان در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
یکی از برنامه‌های جذاب این مراسم، اجرای گروه سرود 1600 نفری از پادگان احمدبن موسی(ع) بود که در آن سرودها و نواهای انقلابی به اجرا درآمد.
یادآور می‌شود، همچنین مراسم بزرگداشت سالروز امام راحل نیز بناست امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی گلباران قبور شهدا فجر فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد