Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:19:36 GMT

حرکت انقلاب اسلامی در جهان بی نظیر است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۶۰۲۵

حرکت انقلاب اسلامی در جهان بی نظیر است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود ترابی روز جمعه در ویژه برنامه ورود امام خمینی (ره) به میهن در گلزار شهدای شهرستان دامغان افزود: افتخار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران بزرگترین دستاورد حرکت انقلابی امام راحل و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان سمنان اضافه کرد: قدرت ایمان و پیوند با خدا، قدرت عظیمی است که انقلاب شکوهمند اسلامی آن را در کشور تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابی تصریح کرد: ما وارث خون شهدا هستیم و باید عظمت شهدا را گرامی داشته و راه اسلام و قرآن را پیش بگیریم.
وی افزود: امروز باید با شناخت کامل راه و هدف امام(ره) حرکت کنیم و بدانیم که طبق گفته امام راحل، آمریکا شیطان بزرگی است که نباید به این شیطان نزدیک شویم.
ترابی افزود: مقام معظم رهبری وجود با عظمتی است که همچون نعمت الهی در اختیار ملت ایران قرار دارد که باید شکرگزار این نعمت باشیم.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همچون امام راحل اعتماد به آمریکا را صلاح نمی دانند پس دولتمردان ما باید گوش به فرمان رهبری باشند تا بتوانیم انقلاب با عظمت جمهوری اسلامی را با انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان سمنان تصریح کرد: در ایام دهه فجر، دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود تا ملت ایران از نعمت های بی شمار 40 ساله انقلاب بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، در ایام دهه فجر امسال تعداد 211 طرح دولتی با صرف اعتبار 360 میلیارد و 406 میلیون ریال در شهرستان دامغان افتتاح و آغاز می شود.
9856/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام راحل انقلاب انقلاب اسلامی جهان مقام معظم رهبری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد