Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان در رأس هیأتی بلند پایه به منظور بازدید از ظرفیت های تجاری، اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری از زیرساخت های عمرانی و طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، فرهاد دژپسند ظهر امروز با حضور در بندر چابهار از زیرساخت های عمرانی، اسکله ها و تجهیزات طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و عملیات تخلیه و بارگیری محموله کشتی های داخلی و خارجی و ترمینال مسافری بین المللی بندر شهید کلانتری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک کشور، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، معاونین و مدیران کل وزارت اقتصاد و دارایی و مدیران مناطق آزاد کشور در این بازدید دژپسند را همراهی کردند.
 
بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید وزیر اقتصاد از پروژه طرح توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور از اقدامات توسعه ای، عمرانی و تجهیزاتی بندر چابهار که در یک دهه گذشته بی سابقه بود گزارشی تفصیلی ارائه نمودند.

آقایی هدف از توسعه بندر چابهار را در جهت رقابت پذیری کالاهای صادراتی، رونق ترانزیت و ترانشیپ و کاهش هزینه های وارداتی عنوان نمود و گفت: هدف گذاری های انجام شده و عملکرد این بندر در یک سال گذشته نشان دهنده توفیق و رشد به وجود آمده است.
 
شایان ذکر است همزمان با سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه فجر و چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صدای بوق شناورها در بندر شهید بهشتی چابهار به صدا در آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،محمد دهقان منشادی اظهار داشت: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در این نمایشگاه 135 فرصت سرمایه گذاری استان  با حجم سرمایه گذراری اولیه 126 هزار و 231 میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می شود.

دهقان منشادی اظهار داشت: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام نمایند. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق های لازم را در اختیار انها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد