Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@06:18:05 GMT

حاجی صادقی: جامعه هنرمندان سرباز دشمن نباشند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۶۸۵۸

حاجی صادقی: جامعه هنرمندان سرباز دشمن نباشند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی صبح امروز در مراسم اختتامیه اولین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر سپاه به همراه آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصلای اعظم امام خمینی (ره) گفت: مسوولان مراقب باشند، چراکه دشمن از دریچه هنر {می خواهد} جان انقلاب را بگیرد و سبک زندگی خود را در قالب هنر به ما دیکته کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه گفتمان دینی به ما می‌گوید که ارزش زن به حجاب اوست نه به ابتذال، تصریح کرد: انفعال در برابر غرب نکته قابل توجهی است، چراکه هر روز یکی با ادبیات خاصی می‌خواهد ارزش‌های اسلامی را مخدوش کند در حالیکه باید به آن‌ها گفت: شهدا و بچه‌های انقلاب زنده بوده و ما را هدایت می‌کنند و اجازه نمی‌دهیم دشمن به جایی برسد، قطعا ما آن‌ها را به عقب‌نشینی و شکست مفتضحانه وادار خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: انتظار از هنرمندان داریم تا در همه عرصه‌ها در مسیر خدا پیش روند و بدانند که انقلاب بر گردن‌شان حق دارد و باید خود را مدیون انقلاب بدانند. این انقلاب در دنیا، یگانه قدرتی است که توانسته ابهت استکبار را بشکند از این‌رو نباید کسی خود را طلبکار انقلاب بداند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه هنرمندان مواظب باشند تا سرباز دشمن نباشند، یادآور شد: باید برگزارکنندگان این مراسم تلاش کنند تا این برنامه‌ها بوی انقلاب دهد. باید فرهنگ جهاد اکبر را رواج داد، چراکه در حال حاضر دشمن به دنبال این است تا فشار اقتصادی، تهاجم فرهنگی و هنری در کشور ایجاد کند. از این‌رو باید با جهاد اکبر، یعنی با قلم، زبان، شعر و فیلم تلاش کرده و دشمن را در تحمیل رای و اراده خود ناکام بگذارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حاجی صادقی جامعه هنرمندان نماینده ولی فقیه در سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان