Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیست اسکی بین المللی فرسش الیگودرز با حضور مسئولان کلنگ زنی شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از الیگودرز، سید موسی خادمی عصر امروز در حاشیه کلنگ زنی پیست اسکی در منطقه فرسش الیگودرز اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های این منطقه برف‌گیر بودن است و ورزش‌های زمستانی می‌تواند از استعدادهای منطقه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیست اسکی با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری احداث می‌شود افزود: از مدت‌ها قبل پیگیری‌هایی برای تأمین اعتبار ایجاد این پیست شده است که خوشبختانه با تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شد بنا شد 50 درصد اعتبارات را از استان بدهیم و 50 درصد از وزارت خانه تأمین اعتبار شود.

یاسوج|رقص نور و میهمانی برف در پیست اسکی کاکان+فیلمجشنواره فیلم فجر با فیلم «اسکی‌باز» در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شوداسکی بازانی از 12 کشور جهان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی وارد پاکستان شدند

استاندار لرستان عنوان کرد: حجم کل اعتبار حدود پنج میلیارد تومان است که تاکنون 2.5 میلیارد تومان آن تأمین و پیمانکار انتخاب‌شده است و بخشی از تجهیزات موردنیاز خریداری‌شده که امیدواریم با مناسب شدن فصل کار پیمانکار آغاز به کار کند و بتوانیم در یک‌فاصله زمانی کمی کار را به نتیجه برسانیم.

وی بیان کرد: رفاهیات این منطقه نیز راه‌اندازی می‌شود و جاده دسترسی نیازمند تعریض و گسترش است و شبکه‌های زیرساختی شکل خواهد گرفت؛ یکی از بحث‌هایی که داریم نیز ایجاد اسکی روی چمن و برف است که متخصصان باید در طرحی که دارند این موضوع را ببینند.

جشنواره آدم‌برفی در الیگودرز برگزار شد

همچنین جشنواره آدم‌برفی عصر امروز با حضور پرشور مردم در الیگودرز برگزار شد و همچنین در کنار این جشنواره پیست اسکی تمندر در منطقه فرسش با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه برگزاری جشنواره آدم‌برفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دو اقدام مهم در منطقه فرسش الیگودرز اجرا شد که می‌توان به برگزاری جشنواره آدم‌برفی و کلنگ زنی پیست اسکی اشاره کرد.

وی افزود: یکی از کارهای خوبی که در ستاد گردشگری استان به تصویب رسید این دو اقدام مهم بود، هر چه بتوانیم ازاین‌گونه جشنواره‌ها در استان برگزار کنیم به‌ویژه جشنواره‌ای که متناسب بااستعداد استان است به ایجاد نشاط در بین مردم و معرفی استان به‌عنوان یک استان مقصد گردشگری کمک  می‌کند.

استاندار لرستان عنوان کرد: تاکنون چندین جشنواره در استان برگزارشده که این جشنواره نیز یکی از جشنواره‌های مصوب بود که امروز برگزار شد و مردم استقبال خیلی خوبی داشتند.

انتهای پیام/ ع

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود