Web Analytics Made Easy - Statcounter

المعز علی، مهاجم تیم ملی فوتبال قطر به عنوان بهترین بازیکن مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ انتخاب شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال قطر با پیروزی 3 بر یک مقابل ژاپن در فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 به قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر با شکست ژاپن بر بام قاره کهن ایستاد

 

تیم ملی فوتبال ژاپن جایزه بازی جوانمردانه جام را از آن خود کرد و مایا یوشیدا، کاپیتان ژاپن جایزه مربوط به این عنوان را از جانی اینفانتینو، رئیس فیفا دریافت کرد.

همچنین سعد الشیب، دروازه‌بان تیم ملی قطر به عنوان بهترین دروازه‌بان مسابقات برگزیده شد. الشیب در شش دیدار نخست عنابی‌ها، دروازه خود را بسته نگه داشت و تنها در بازی فینال یک گل دریافت کرد.

المعز علی که با 9 گل زده جایزه آقای گل مسابقات را به دست آورده بود هم به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها انتخاب شد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ژاپن فدراسیون فوتبال قطر جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ژاپن فدراسیون فوتبال قطر جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ژاپن فدراسیون فوتبال قطر جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم روستوف، نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن جدید لیگ فوتبال کشور روسیه شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد محبی پس از درخشش در فوتبال روسیه، از سوی برگزارکنندگان لیگ این کشور در کنار بیتلو، موسیف، سالتیکوف، داکو و فیض‌الله‌یف، به عنوان نامزد دریافت جایزه برترین بازیکن تازه‌وارد فوتبال روسیه انتخاب شد. محبی در ۲۹ بازی، ۶ گل و ۵ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

گفتنی است پیش از این سازمان لیگ روسیه نام محمد محبی در میان «100 نامزد جایزه بهترین بازیکن سال لیگ روسیه» هم قرار داده بود.

 

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند