Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:25:50 GMT

تیم ایثار شیمیدر قم قهرمان لیگ ملی بسکتبال با ویلچر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۷۷۲۵

تیم ایثار شیمیدر قم قهرمان لیگ ملی بسکتبال با ویلچر شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال با ویلچر کشور امروز در قم به پایان رسید و تیم ایثار شیمیدر قم موفق شد با کسب ۳ پیروزی پیاپی در مرحله نهایی این رقابت‌ها عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.

در روز پایانی این مسابقات عصر جمعه در سالن شهدا بهزیستی قم تیم ایثار شیمیدر قم در حالی به مصاف تیم پگاه فارس رفت که برنده این دیدار به مقام قهرمانی لیگ ملی دست پیدا می‌کرد و در نهایت این شاگردان جواد شهره غلامی بودند که جام قهرمانی را بالای سر بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم پگاه فارس بازی را بهتر آغاز کرد و در پایان کوارتر دوم و نیمه نخست ۳۰ بر ۲۲ پیروز شد اما در نیمه دوم تیم ایثار شیمیدر قم عملکرد بهتری داشت به طوری که ایثار در دقایق پایانی توانست بازی را به تساوی بکشد.

در وقت اضافه تیم ایثار شیمیدر قم توانست ۷۱ بر ۶۸ حریف خود را شکست دهد و قهرمانی را به دست بیاورد. ایثار در دیدار نخست خود در مرحله نهایی توانسته بود تیم هیئت بم را شکست دهد و در دومین دیدار برابر تیم نامی نو اصفهان به پیروزی رسید.

بدین ترتیب تیم ایثار شیمیدر قم به همراه تیم پگاه فارس جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را به دست آورد. این در حالی است که تیم ایثار قم پیش از این سابقه ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد.

کد خبر 4530376

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم قم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال