Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، نشست خبری فیلم سینمایی «قصر شیرین» در حاشیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور رضا میرکریمی، کارگردان و تهیه کننده، حامد بهداد، ژیلا شاهی، آزاده نوبهار، اکبر آیین، بازیگران، محسن قرائی و محمد داوودی نویسندگان فیلم دقایقی پیش در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. در ابتدای این جلسه میرکریمی اظهار کرد: قصر شیرین نهمین فیلم من در مقام کارگردان است؛ موضوع فیلم را پیش‌تر نشیده بودم، اما دوست داشتم چنین قصه‌ای را بسازم، البته در ۵ سال گذشته چندبار تصمیم به ساخت چنین قصه‌ای داشتم که در نهایت موفق به تولید آن شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: فیلم‌های من پایان مشخصی دارند، اما سعی می‌کنم پایان داستانم کلیشه نباشد و پایان‌بندی را فدای برداشت‌های کلیشه‌ای نمی‌کنم. درباره بازیگران فیلم هم باید بگویم که حامد بهداد انتخاب اولم نبود. با فرد دیگری به توافق رسیده بودم، اما مسائلی رخ داد که منجر به حضور بهداد در فیلم شد. برای همین خدا را شاکرم چنین اتفاقی رخ داد تا بتوانیم این اثر را با حضور او به سرانجام برسانیم.
میرکریمی ادامه داد: موضوع این فیلم خانواده است؛ بحثی که امروز در جامعه به شدت نیازمند توجه است، به همین جهت سعی کردم خانواده را در فیلم به گونه‌ای تصویر کنم که در نهایت برداشتی مثبت از آن استنباط شود.
وی افزود: نقش حامد بهداد لایه لایه بود و نیاز بود یک بازیگر حرفه‌ای آن را مرحله به مرحله ایفا کند، این اتفاق به واسطه حامد بهداد به خوبی رخ داد. بازیگران کودک فیلم هم که پیش‌تر در سریال «بچه مهندس» حضور داشتند به شخصه مرا شگفت زده کردند، چون بسیار حرفه‌ای رفتار می‌کردند.
حامد بهداد، درباره لهجه‌اش در فیلم گفت: لهجه با گویش متفاوت است، کارگردان فیلم از من خواست که لهجه ترکی داشته باشیم، زیرا گویش ترکی در کشورمان متفاوت است.
قرائی فیلمنامه نویس فیلم هم گفت: ما در فیلم نمی‌خواستیم سریع قصه را تعریف کنیم به همین جهت زمان لازم داشتیم تا به تماشاگر اطلاعات بدهیم، شاید عده‌ای از نیمه دوم فیلم با آن ارتباط بهتری برقرار کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین تیزر فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی منتشر شد. محمدرضا فروتن، ‌میترا حجار، ‌آناهیتا درگاهی و سام درخشانی گروه بازیگران نیلگون را تشکیل می دهند. این فیلم قرار است از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

نیلگون محصول سال ۱۳۹۸ است که به دلایلی به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نرسید. این فیلم داستانی عاشقانه درباره زندگی دختر و پسری جوان است که در مواجهه با مسایل مختلف خانوادگی و اجتماعی قرار می‌گیرند و...

کد خبر 849373 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!