Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت هری کین، به تغییر رویکرد سرمربی آرژانتینی اسپرز در مورد یانسن منجر شد.

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو می‌گوید که برای نیم فصل دوم لیگ برتر، روی وینسنت یانسن حساب باز خواهد کرد.

به گزارش BT Sport، یانسن که بخش اعظم فصل گذشته را به صورت قرضی در فنرباحچه سپری کرد، از آگوست ۲۰۱۷ برای تاتنهام بازی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی پوچتینو گفته بود این بازیکن جایی در برنامه‌هایش ندارد و او را در لیست فروش قرار داده بود. اما پس از این که انتقالی برای یانسن در ژانویه میسر نشد، پوچتینو از حرف خود پا پس کشیده است.

به نظرم در لیست قرار خواهد داشت؛ او حضور خواهد داشت. تصمیم من این است که او از امروز همراه تیم اول باشد و مثل سایر بازیکنان شانس خودش را خواهد داشت و در صورت لایق بودن، در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت و بازی خواهد کرد. این تصمیم دلایل گوناگونی دارد که اصلی‌ترین آن، تصمیمات ورزشی است. یک سال قبل تصمیم به قرض دادن او گرفتیم و سپس فصل گذشته به دلیل مصدومیت قادر به بازی کردن نبود. در ادامه بازیکن خواستار جدایی بود و باشگاه هم می‌خواست به او کمک کند تا در جایی دیگر مشغول به بازی کردن شود. اما حالا مهم‌ترین چیز این است تا رفتار (درستی) با او داشته باشیم زیرا او هم یک فرد است و وظیفه من مدیریت کردن افراد است، نه صندلی‌ها و مبلمان.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

وی افزود: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم، اما هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم
  • مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند