Web Analytics Made Easy - Statcounter

  اعظم باقری در حاشیه بازدید وزیر بهداشت و درمان از دو بیمارستان نیمه کاره ثامن الحجج و امام حسن ع آران و بیدگل در گفت و گو  با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیمارستان امام حسن با زیر بنای حدود ۱۶ هزار متر مربع در سه طبقه با ۱۲۸ تخت خواب ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان ثامن الحجج نیز با بیش از هفت هزار متر مربع مساحت در دو طبقه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار  است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تصریح کرد: این دو پروژه تاکنون با کمک خیران سلامت شهرستان به این مرحله از پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی با بیان اینکه در اولین روز از دهه فجر و با حضور سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پایگاه سلامت شهداء (ناظمی) در آران و بیدگل به بهره برداری رسید، ابراز داشت: پایگاه سلامت امام رضا (ع) در زیربنای ۲۳۳ متر مربع و از محل اعتبارات دانشگاه و با مشارکت خیر گرامی سلامت حاج رحمت الله جمالی ساخته شده است.

 باقری افزود: برای این پایگاه سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آن از سوی این خیر گرامی پرداخت شده است.

وی با اشاره به احداث پایگاه سلامت شهداء (ناظمی) در زیربنای ۴۸۰ متر مربع تصریح کرد: این پایگاه نیز از محل اعتبارات دانشگاه و مشارکت خیر سلامت حاج حسین ناظمی به بهره برداری رسید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، با اشاره به هزینه هشت میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال برای احداث پایگاه سلامت شهداء (ناظمی) ادامه داد: از این مبلغ ۶ میلیارد ریال از سوی این خیر سلامت هزینه شده است.

وی  خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مامایی، پرستاری، مراقبین سلامت زن و مرد، مشاوره سلامت روان و تغذیه، واکسیناسیون و واحد سلامت محیط و کار را از بخش‌های این مرکز عنوان کرد.

کد خبر 4530446

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان حوزه بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد