Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سومین روز از جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هفتم با نظم بیشتری نسبت روزهای گذشته در حال برگزاری است.

پالتو شتری یا لباس جدید پادشاه عریان ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۸

پالتو شتری پیکان انتقادش را به سمت طبقه متوسط شبه روشنفکر گرفته است، طبقه ای که در طول چند دهه گذشته جایگاه خاصی را در رخداد‌های فرهنگی و سیاسی جامعه به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا بخوانید

حضور حامد بهداد و پیمان معادی در کاخ رسانه فیلم فجر/حمید فرخ‌نژاد سمفونی نهم را می‌نوازد ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۶

کاخ اهالی رسانه در سومین روز از جشنواره فیلم فجر میزبان سه فیلم سینمایی و یک مستند است. مستند بهارستان خانه ملت، ناگهان درخت، قصر شیرین و سمفونی نهم چهار اثری هستند که به ترتیب از ساعت ۱۳ به اکران در خواهند آمد. سومین روز از جشنواره فیلم فجر با اکران مستند بهارستان خانه ملت آغاز به کار خواهد کرد.

در اینجا بخوانید

صامتی در گفت‌وگو با میزان: هیچ وقت به سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر فکر نمی‌کنم/از هر ۳۰ پیشنهاد سینمایی در یک فیلم بازی می‌کنم ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۶

بازیگر فیلم درخونگاه گفت: من پیشنهادات زیادی طی این روزها دارم و به عنوان مثال از بین هر بیست یا سی کار پیشنهادی بازی در یکی از آنها را قبول می کنم. کار خوب اگر باشد و در آن بازی می‌کنم و اینطور که خودم بخواهم از سینما دور باشم و در آن بازی نکنم.

در اینجا بخوانید

استقبال گسترده اهالی رسانه از قصرشیرین/نظم و آرامش کاخ رسانه در روز سوم ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۵

پیمان معادی، مهناز افشار، مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان از جمله چهره های سینمایی بودند که به واسطه بازی در فیلم سینمایی "ناگهان درخت" روی فرش قرمز پردیس سینمایی ملت پا گذاشته و در مراسم فوتوکال حضور یافتند.

دراینجا بخوانید

میرکریمی: حامد بهداد انتخاب اول من برای قصرشیرین نبود/کارگردان قصرشیرین: برخی با الفاظ رکیک فیلم‌هایشان کاسبی می‌کنند ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۴

نشست خبری فیلم سینمایی "قصر شیرین" به کارگردانی رضا میرکریمی در پردیس سینمایی ملت با اجرای منصور ظابطیان برگزار شد.

در اینجا بخوانید

صحبت های اهالی رسانه در رابطه بافیلم ناگهان درخت ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۳

ناگهان درخت دومین فیلم امروز بود که در پردیس ملت برای اهالی رسانه به نمایش در آمد. در یکی از سالن ها اهالی رسانه به دلیل پر بودن صندلی ها ناچار شدند روی زمین بنشینند ودر سالن دیگر  برخی از اهالی رسانه به دلیل روند کند فیلم ، سالن را ترک نمودند.ناگهان درخت دومین فیلم صفی یزدانیان است که در سه دوره تاریخی روایت می شود .آن چه در ادامه می‌آید نظرات فعالان رسانه‌ایست که در شبکه‌های اجتماعی یا در پرسش و پاسخ دوستانه مطرح شده است.

در اینجا بخوانید.

معادی: ناگهان درخت قرار نیست ۲۵ میلیارد تومان بفروشد/یزدانیان: فیلم به اتمام رسیده و هیچ تغییری نخواهد کرد ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۲

نشست خبری فیلم ناگهان درخت با حضور صفی یزدانیان نویسنده و کارگردان اثر، پیمان معادی تهیه کننده و بازیگر اثر، مهناز افشار، مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان بازیگران، کریستف رضاعی آهنگساز و سایر عوامل به کار خود ادامه داد.

در اینجا بخوانید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فجر97 جشنواره فجر فیلم فجر فجر97 سیمرغ بلورین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فرهاد قائمیان امروز در دیدار مدیران و دبیران جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) با محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما دوست و همراهانی هستیم که فقط به عشق امام رضا (ع) در این جشنواره‌ها هستیم، تا کارهای بهتری را برای شیفتگان امام هشتم (ع) انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره روستایی امام رضا (ع) در روستای کردر گفت: مردمان روستا خانه‌های خود را در اختیار جشنواره و هنرمندان گذاشته بودند، برای مردمی کردن این جشنواره فضایی ایجاد کردیم که مردم بدانند چه نوع فرهنگ رضوی را می‌خواهیم در بین مردم رواج دهیم.

قائمیان گفت: در جشنواره هنرهای نمایشی به دبیری اتابک نادری، او نه فقط برای این جشنواره همراهی خوبی داشت بلکه تلاش زیادی کرد تا نمایش‌ها در استان‌های مختلف کشور به صورت عمومی اجرا شود و مردم آشنایی بیشتری با فرهنگ رضوی پیدا کنند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی امام رضا(ع) با اشاره به دیگر بخش‌های جشنواره گفت: تلاش شد تمام جشنواره‌ها در بین خود مردم باشد و امید است مدیران کل فرهنگ در استان‌ها همراهی خوبی با این رویداد داشته باشند.

وی افزود: امسال با جشنواره فیلم رضوان این بخش از جشنواره امام رضا (ع) هم فعال می‌شود که یک فیلم سینمایی با فرهنگ و نوع نگاه ما به فرهنگ رضوی است. یک فیلم‌نامه از کتاب «از عشق‌آباد تا عشق‌آباد» اقتباس شده و در راستای فرهنگ امام رضا (ع) است و امید است این فیلم از حیث بزرگی و تاریخی بودن برای سال آینده ساخته شود تا بگوییم جشنواره‌های امام رضا(ع) به اهداف والای خود خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد