Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی قطر با نمایشی شایسته و چشمگیر با غلبه بر ژاپن برای اولین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار فینال جام ملت‌های آسیا بین تیم ملی فوتبال قطر و ژاپن از ساعت 17 و30 دقیقه در ورزشگاه زاید به قضاوت روشن ایرماتوف ازبکستانی برگزار شد.

ژاپن یک - قطر 3 

المعزعلی 12 و عبدالعزیر حاتم 27  و اکرم عفیف 83 پنالتی برای قطر گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ژاپن مینامینو 69 موفق به گشودن دروازه قطر شدند.

در نیمه اول این دیدار قطر بسیار مسلط بازی را آغاز کرد و با پاس های دقیق و حرکات بدون توپ در مواقع حمله تاثیرگذار و عالی کار کرد.در نقطه مقابل ژاپن با استفاده از مهاجمان خود در کنار ها ابتدا سعی در ایجاد فاصله بین بازیکنان دفاعی قطر داشت که با اصل حمایت از بازیکن خودی این ترفند ژاپنی‌ها ناکارآمد شد.

در ادامه ژاپن سعی در مالکیت و تصاحب توپ داشت که بازهم روی تمرکز و دقت بالای قطری‌ها غافلگیر شد و گل دوم را نیز دریافت کرد تا نیمه اول با برتری 2 بر صفر قطر خاتمه یابد.

در نیمه دوم ژاپن با حوصله و بازهم حضور در کناره‌ها و بخصوص جناح راست خودی و دفاع چپ قطر سعی به نزدیک شدن به دروازه قطر را داشت و تا دقیقه 50 سه کرنر را روی همین برنامه به دست آورد.در دقیقه 59 یوشیدا با دفاع وسط و تاثیرگذار قطر "خوخی "سر به سر شد و مدافع قطری ها به دلیل مصدومیت تعویض شد.

بعد ازاین اتفاق حجری  بازیکن تعویضی در عمق دفاع نمایش چندان دلچسبی نداشت و ژاپن در دقیقه 69 توسط مینامینو از همان نقطه به گل اول دست یافت.فشار حملات ژاپن بعد از گل بیشتر شد اما قطر روی یک ضد حمله و با یک ضربه کرنر روی دروازه ژاپن حاضر شد تا توپ به دست یوشیدا برخورد کند و ایرماتوف به کمک ویدیو چک یک پنالتی را به سود عنابی‌ها اعلام کرد تا اکرم عفیف گل سوم را وارده دروازه سامورایی ها کند تا اولین قهرمانی قطر در جام ملت‌ها و نخستین شکست ژاپن در فینال رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا فوتبال قطر ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!

به گزارش همشهری آنلاین، دومین نبرد نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پیگیری شد و برنده این جدال حریف تیم ملی تایلند در فینال رقابت‌ها می‌شود. هدایت تیم ملی ازبکستان بر عهده وناسیو لوپز سرمربی مشهور فوتسال دنیا است و این دوئل از وجه تاکتیکی بسیار جذاب و دیدنی بود.

????سالن مسابقه: آرنا بانکوک (بانگکوک)

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران در مقابل ازبکستان
مسعود محمدی | محمد حسین درخشانی | سالار آقاپور | مهدی کریمی | بهروز عظیمی

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ازبکستان در مقابل ایران

ابوس المورودو | روپیف اختیور | خمرویف ایلخمجون | نیشونوف خسن الدین | تولکینوف البک

گل اول تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۴ (ایران ۱ - ۰ ازبکستان) ازبک‌ها از ترس، گل به خودی زدند؛ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود. گل اول ازبکستان از ضربه ایستگاهی در دقیقه ۷ (ایران ۱ - ۱ ازبکستان) جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید. گل دوم تیم ملی فوتسال ازبکستان در دقیقه ۱۸ (ایران ۱ - ۲ ازبکستان) درس تاکتیک ازبک‌ها به ایران بازیکنان تیم ملی فوتسال ازبکستان با یک حرکت تمرین شده و هجومی که به پای تیرک دوم دروازه تیم ملی ایران ختم شد، توسط زیانوف به گل دوم رسیدند. گل دوم به سود ایران و بازهم گل به خودی در دقیقه ۲۳ (ایران ۲ - ۲ ازبکستان) تیم ملی فوتسال ایران با ضربه مسلم اولاد قباد از روی اوت و با برخورد به سر زیانوف به گل دوم دست یافت. زیانوف که زننده گل دوم ازبک‌ها برابر ایران بود، حالا برای ایران نیز موفق به گلزنی شد. گل سوم برای تیم ملی فوتسال ایران (ایران ۳ - ۲ ازبکستان) زوج مخوف سالار و بهروز؛ پاس فوق العاده سالار آقاپور به پای تیر و ضربه ساده و تمام کننده بهروز عظیمی، گل سوم ایران در دیدار با ازبکستان را به ارمغان آورد، تا شاگردان شمسایی بازی را سه بر دو پیش بیافتند. گل سوم ازبکستان در دقیقه ۳۶ (ایران ۳ - ۳ ازبکستان) حرکت انفجاری بازیکن ازبکستان و با کنار زدن مهدی کریمی در دوئلی تن به تن و با پاس دقیق به زیانوف، گل سوم ازبکستان را به همراه داشت. کد خبر 847302 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است