Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ در این المپیاد تیم های استان لرستان (لرستان الف) و لرستان ب( شهید اسکندری) به مقام دوم و سوم مشترک دست یافتند.

مهدی سلاطی رییس هیئت انجمن های ورزشی لرستان گفت : با توجه به سطح کیفی بالای این مسابقات و فشرده بودن رقابت ها ،پس از دو روز رقابت فشرده تیم های مرکزی، لرستان الف، لرستان ب(شهید اسکندری) و تیم  قزوین به دور پایانی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی سلاطی افزود: در این مرحله از رقابت ها نیز تیم استان مرکزی به مقام اول دست یافت.

رئیس هیات انجمن های ورزشی لرستان گفت: تیم لرستان الف به مقام دوم دست یافت و تیم شهید نادمی لرستان به همراه تیم قزوین به مقام سوم مشترک دست یافتند.

سلاطی افزود: مراسم اهدا جام قهرمانی و مدال های تیم های شرکت کننده در این المپیاد با حضور جناب آقای کریمی معاون توسعه ورزش و جوانان استان ، سرکار خانم فرزانه جمال شرف مسول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان، سرکار خانم جعفری مسول برگزاری مسابقات و سرمربی تیم ملی سپک تاکرا بانوان کشور و اعضای هیات رئیسه هیات انجمن های ورزشی در سالن ورزشی شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی رقابت سرمربی تیم ملی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم