Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،تیم کشتی استان قم که یکی از تیم‌های پرامید این رقابت‌ها بود با وجود شایستگی و کسب عناوین برتر بخش انفرادی، با بداقبالی در ۲ مسابقه خود با اختلافی میلی‌متری بازنده شد و در نهایت با رتبه پنجم به کار خود پایان داد. این رتبه در پی پیروزی در مسابقه برای کسب عنوان پنجم و ششم برابر لرستان به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رقابت‌ها تیم کشتی استان خوزستان توانست با شکست دادن حریفان خود به فینال برسد و در دیدار نهایی در ۸ وزن از ۱۰ وزن رقابتی برابر توابع تهران پیروز شود و در نتیجه، با پیروزی ۸ بر ۲ قهرمان این گروه شود.

حمید حاجی وند رضایی، طارق غبیشاوی، سعید اسماعیلی، احمدرضا محسن نژاد، حجت رضایی، رضا ساکی، کامران ارقش و سعید کریمی زاده نفرات برنده خوزستان در فینال بودند و مجتبی جهانی و عرفان نجفی نیز از توابع تهران در فینال حریفان خود را شکست دادند.

خوزستان و توابع تهران توانسته بودند در نیمه‌نهایی بر تیم‌های مازندران و گیلان غلبه کنند. مازندران در دیدار رده‌بندی به مصاف گیلان رفت و با شکست این تیم جایگاه سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور در گروه الف. به پایان مرحله مقدماتی خود رسید و ۱۰ تیم طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن در سالن شهید رضاییان مجموعه ورزشی حیدریان قم با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ش

مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دومین دور مسابفات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که سینا موحد در جدول استاید بامهره سیاه در برابر استادبزرگ ونکاتارامان از هندوستان با ریتینگ ۲۶۰۵ به برتری رسید و امتیازات خود را به عدد ۲ رساند.


استاد بزرگ قزاقستانی، دنیس ماخنف سومین شطرنج بازی است که سینا موحد در امارات مقابل وی قرار می‌گیرد.


موحد در دور نخست از سد استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.


شطرنج باز خوزستان برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.


سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سید کیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.


۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست وچهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور