Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروع مقتدرانه نمایندگان شمشیربازی ایران!

طرفداری- در رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر که در شهر ورشوی لهستان در حال پیگیری است با صعود 3 نماینده ایران به جمع 64 نفر برتر مسابقات همراه بود.

فرزاد باهر ارسباران با چهار برد و دو باخت در جدول پول (مقدماتی) به جدول اصلی مسابقات راه یافت. باهر در جدول 128 نفر با نتیجه 15 بر 5 نماینده تونس را شکست داد و برای حضور در جمع 64 نفر برتر 15 بر 10 نماینده بلاروس را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باهر برای ورود به جمع 32 نفر باید نماینده تونس را شکست دهد.

به نقل از تسنیم، نیما زاهدی، دیگر نماینده کشورمان در دور مقدماتی با چهار باخت و دو پیروزی از صعود به جدول حذفی باز ماند و در جایگاه یکصدوهفتادویکم قرار گرفت.

محمد رهبری، دیگر نماینده کشورمان با دو باخت و سه برد به جدول اصلی راه یافت و بعد از آن حریف خود از روسیه را 15 بر 10 شکست داد و پس از آن نماینده آمریکا را 15 بر 6 از پیش رو برداشت و برای صعود به جدول 32 نفر مقابل نماینده ایتالیا قرار خواهد گرفت.

مجتبی عابدینی، شمشیرباز خوب کشورمان در دور مقدماتی هم با سه باخت و سه برد به جدول اصلی راه یافت. عابدینی متأسفانه در جدول مقدماتی اولین بازی خود را 12 بر 15 به حریف قدرتمند چینی واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

علی پاکدامن نیز با توجه به حضور در جمع 16 نفر برتر مسابقات مستقیماً به جدول 64 نفر راه یافته بود که باید مقابل نماینده ایتالیا قرار گیرد.

مسابقات شمشیربازی جام جهانی ورشوی لهستان با حضور 207 ورزشکار از سراسر جهان از صبح امروز آغاز شد که نمایندگان کشورمان برای صعود به جدول 32 نفر فردا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان برگزار شد و نماینده ایران موفق به شکست حریف خود شد. 

نوشاد عالمیان در دوره نخست جدول اصلی مسابقات توانست بازیکن چین تایپه که رنکینگ ۲۹ جهان را داشت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. 

عالمیان پیش از این در جدول مقدماتی توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش بلژیک و مصر به جدول اصلی مسابقات صعود کند. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

مرحله یک سی و دوم نهایی جدول انفرادی 
نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان ) ۳ - چنگ کائو از چین تایپه ( رنکینگ ۲۹ جهان) ۲
امتیاز:  ۹ - ۱۱، ۱۱ - ۷، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۲، ۱۱ - ۴ 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد