Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل فضل وزیری در گفت و گو با خبرنگار برنا در کردستان؛ گفت: ترویج فرهنگ ایمنی در راستای پیشگیری از بروز حوادث متعدد و افزایش ایمنی و سلامت شهروندان از مهمترین رسالت های کاری آتش نشانان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: در دی ماه سال جاری تعداد 52 عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق توسط آتش نشانان سنندجی انجام شده است که از این تعداد 21 عملیات اطفاء حریق و 31 عملیات امداد و نجات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از 21 فقره عملیات اطفاء حریق انجام شده هشت مورد مسکونی، دو مورد تجاری، شش مورد خودرو و ماشین آلات، سه فقره ضایعات و زباله و دو مورد نیز مربوط به فضای سبز، کشاورزی و مرتع و جنگل بوده است.

فضل وزیری افزود: 10 مورد عملیات گرفتن حیوانات، گیر کردن انگشتر سه و آسانسور هشت مورد، نجات افراد محبوس در اماکن مختلف پنج مورد، یک فقره تصادف، یک فقره برف و کولاک، انفجار گاز دو مورد و یک فقره سایر موارد از جمله 31 فقره عملیات امداد و نجات  در دی ماه امسال بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: در بازه زمانی یاد شده تعداد 511 نفر تحت آموزش قرار گرفته اند که 411 نفر تحت آموزش درون سازمانی قرار گرفته و 100 نفر  هم برون سازمانی بوده اند.

او تصریح کرد: در عملیات های صورت گرفته  در دی ماه امسال تعداد 9 نفر از شهروندان  در حوادث رخ داده دچار آسیب دیدگی شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری سنندج آتش نشانی سنندج عملیات آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت