Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرجی مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص معطل شدن افراد برای تحویل دارو در داروخانه‌های هلال احمر اظهار کرد: معمولاً سه ماه آخر سال، مراجعه به داروخانه‌ها افزایش می‌یابد؛ به همین دلیل ما تعداد نیرو‌های کاری که تایید UAV را انجام می‌دهند، افزایش دادیم و از طرفی دیگر با بیمه‌ها صحبت کردیم تا یک باند اختصاصی برای افزایش سرعت اینترنت و ارتباط به داروخانه هلال احمر اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزوده شدن بخشی جدید به داروخانه مرکزی هلال احمر گفت: به دستور رئیس جمعیت هلال احمر طی یک یا دو ماه آینده، طبقه بالای داروخانه مرکزی که شرکت پخش بوده است به داروخانه اضافه خواهد شد و دارو‌های بیماران خاص، چون دارو‌های شیمی درمانی و ام اس را به این بخش انتقال خواهیم داد.

فرجی درخصوص تاسیس شعب بیشتر داروخانه‌های هلال احمر تصریح کرد: در غرب تهران فضایی برای تاسیس داروخانه وجود دارد و ما آمادگی این را داریم که با اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو شعبه غرب تهران را تاسیس کنیم.

بیشتر بخوانید: تولید صافی دیالیز اطفال در هلال احمر

رئیس سازمان تدارکات پزشکی درباره آخرین وضعیت تولید شربت ترک اعتیاد، گفت: بررسی‌@ها و آزمایش‌های شربت ترک اعتیاد (تنطور اوپیوم) صورت گرفته است؛

وی خاطرنشان کرد: نمونه آزمایشی این شربت تولید و به محض تأیید سازمان غذا و دارو وارد مرحله تولید صنعتی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند