Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:40:02 GMT

طرح طلایه ‌داران ایثار در قزوین اجرا می ‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۹۷۳۴

طرح طلایه ‌داران ایثار در قزوین اجرا می ‌شود

حقایق پور گفت: همزمان با آغاز دهه ‌فجر، طرح طلایه ‌داران ایثار در استان قزوین با هدف دیدار، تجلیل و تکریم از رشادت ‌های جانبازان ضایعات نخاعی اجرا می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، «غلامرضا حقایق ‌پور» بیان کرد: جانبازان طلایه ‌داران ایثار 40 ساله انقلاب اسلامی هستند که با ایثارشان موجب عظمت، اقتدار و عزت نظام  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: آنها با جانفشانی بی‌ نظیر خود مقابل دشمنان به مقام جانبازی نائل شده و همچنان هم درد و رنج ناشی از مجروحیت را تحمل می‌ کنند.

 

وی عنوان کرد: ایام دهه فجر فرصت مغتنمی است تا از رشادت‌ها و ایثارگری‌ های جانبازان که پرچم ایثار و شهادت را در کشور برافراشتند، تجلیل شود.

 

حقایق پور تصریح کرد: با توجه به نقش جانبازان در طول انقلاب و دفاع مقدس، تجلیل از فداکاری‌ ها و مقاومت آنها یکی از وظایف مسئولان است که از همین رو طرح طلایه ‌داران ایثار به منظور دیدار و تجلیل از جانبازان ضایعات نخاعی در استان قزوین اجرا می‌ شود.

 

وی تأکید کرد: در این طرح مسئولان بنیاد و انجمن جانبازان ضایعات نخاعی استان قزوین به دیدار جانبازان می‌ روند و ضمن تبریک ایام دهه‌ فجر از مقام والای آنها تجلیل خواهند کرد.

 

گفتنی است استان قزوین 14 جانباز ضایعات نخاعی دارد که طی ایام دهه‌ فجر از مقام والای آنها تجلیل می شود.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 12 بهمن جشنواره فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد گروه سرود کانون های مساجد سرود خبرگزاری شبستان مدیرکل بنیاد شهید قزوین دهه فجر ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلامت در خصوص وجود تعارض و افزایش روز افزون مقررات مهاجم بر کسب و کارهای ورزشی‌ بویژه باشگاه داران گفت: در حالی که تورم بانک مرکزی بر اساس آمار رسمی بیش از ۵۰ درصد تعیین شده و بسیاری‌ از کارفرمایان و بویژه کارفرمایان دولتی، اجاره بهای اماکن ورزشی خود را با پنجاه درصد افزایش بها همراه کرده اند، از آن طرف نرخ افزایش تعرفه خدمات ورزشی تنها ۲۰ درصد تعیین شده و این امر زمینه افزایش فشار بر باشگاه داران بخش خصوصی را افزایش داده است.

سلامت در ادامه افزود: در صورتی که همگان بر اساس اعلام رسمی بانک مرکزی بر افزایش تورم پنجاه درصدی تاکید دارند، دلیل تاکید متولیان حوزه ورزش بر افزایش ۲۰ درصدی تعرفه که با نظارت سازمان نعزیرات حکومتی نیز همراه است چیست؟

رئیس کمیته باشگاه های فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: خروجی نهایی این وضعیت گرانتر شدن خدمات ورزشی باشگاه ها و کسب و کارهای ورزشی است و در حالی که انتظار می رود بخش های دولتی نسبت به کاهش هزینه های ورزش به عنوان عامل مهمی برای پیشگیری از بیماری های غیرواگیر اقدام کنند، هر روزه شاهد تصویب یک مقررات جدید برای گران شدن ورزش هستیم.

سلامت در پایان افزود: موضوع و چالش امروز جامعه باشگاه داران افزایش تعرفه نیست، ما معتقدیم باید هزینه باشگاه داران با محوریت ارایه سوبسیدهایی کاهش یابد، نه اینکه هر روز شاهد تحمیل یک هزینه جدید به این صنعت پیشگام پیشگیری و سلامت باشیم.

کد خبر 6092283

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران