Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‌های دولت انگلیس تلاش جدی خود را برای باقی ماندن به عنوان یک عضو دائم در اتحادیه گمرکی اروپا آغاز کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ایندیپندنت روز جمعه نوشت: مقام های بریتانیایی تلاش جدی را برای باقی نگهداشتن این کشور به عنوان یک عضو دائم در اتحادیه گمرکی اروپا آغاز کرده اند تا از این طریق بتوانند توافق برگزیت را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایندیپندنت به نقل از یک مقام آگاه افزود: کارهای مقدماتی برای اتحادیه گمرکی اروپا در سطح مقام های عالی رتبه دولت انگلیس آغاز شده و برخی از وزرای کابینه، ترزا می نخست وزیر را تحت فشار قرار داده اند تا دست از مخالفت خود با عضویت دائم انگلیس در اتحادیه گمرکی اروپا بردارد تا در مقابل نمایندگان حزب کارگر از توافق برگپذیرشزیت حمایت کنند.

جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس خواستار آن است که بریتانیا یک عضو دائم اتحادیه گمرکی اروپا پس از برگزیت باقی بماند. ولی ترزا می تاکنون با این درخواست مخالفت کرده است.

پس از مخالفت نمایندگان پارلمان انگلیس با توافق برگزیت که بین ترزا می نخست وزیر و رهبران اتحادیه اروپا حاصل شده بود، برخی نمایندگان در تلاش هستند تا کنترل روند برگزیت را از دولت ضعیف شده انگلیس گرفته و اداره امور برگزیت را رسما در اختیار بگیرند.

مخالفت نمایندگان پارلمان انگلیس با توافق برگزیت، وضعیت آینده خروج این کشور از اتحادیه اروپا را پیچیده تر از قبل کرده است.

منبع: تسنیم

انتهای یپام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه گمرکی انگلیس برکسیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی