Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کبدی دانش آموزان پسر سراسر کشور در مقطع متوسطه اول شامگاه جمعه به پایان رسید و تیم کبدی سیستان و بلوچستان به مقام قهرمانی این پیکارها دست پیدا کرد.

در این رقابت‌ها که در سالن هنرستان تربیت بدنی شهید حیدریان قم برگزار شد تیم کبدی سیستان و بلوچستان در دیدار نهایی از سد کرمانشاه عبور کرد و جام قهرمانی این مسابقات را طی مراسمی با حضور مسئولان ورزشی و اداره کل آموزش و پرورش استان قم دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم‌های کبدی آذربایجان شرقی و همدان که در نیمه نهایی مغلوب تیم‌های فینالیست شده بودند با کسب مقام سوم مشترک به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. تیم کبدی استان قم نیز که در جمع تیم‌های پرامید این رقابت‌ها بود در یک چهارم نهایی متوقف شد.

تیم کبدی قم در گروه دوم ابتدا ۴۷ بر ۱۳ تهران را برد و سپس ۳۵ بر ۲۲ گلستان را شکست داد. این تیم سپس در یک هشتم نهایی بوشهر را ۴۵-۱۵ حذف کرد و صبح جمعه به دیدار تیم سیستان و بلوچستان رفت که با شکست برابر این تیم نتوانست به جمع 4 تیم پایانی این مسابقات صعود کند.

قم غیر از کبدی در رشته‌های بسکتبال سه نفره و لنگ نیز میزبان مسابقات دانش آموزی کشور بود و همچنین مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای دانش آموزی کشور نیز به میزبانی قم برگزار می‌شود.

کد خبر 4530596

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کبدی مسابقات کبدی کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد

‌به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر کاراته با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه برگزار شد که در نهایت با صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی ادامه یافت. دیدارهای نیمه نهایی و نهایی این رقابت‌ها پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور ۴ تیم پاس فراجا، میهن آریو، بنیاد سنجش و پاس قم برگزار شد و در نهایت پاس قم عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در مرحله نیمه نهایی پاس قم ۱۵ بر ۶ بنیاد سنجش را شکست داد و راهی مبارزه پایانی شد. در آن سوی میدان هم میهن آریو در یک رقابت نزدیم و دیدنی ۱۳ بر ۱۰ پاس فراجا را شکست داد و به مبارزه پایانی صعود کرد.

دیدار نهایی یک مبارزه پایاپای بود که در نهایت این پاس قم بود که ۱۱ بر ۸ میهن آریو را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم‌های سنجش و پاس هم عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

میهن آریو قهرمان لیگ آینده سازان کاراته

روز گذشته همچنین هفته پایانی از رقابت‌های لیگ آینده سازان کاراته پسران برگزار شد. در این مسابقات ۵۳ تیم حضور داشتند که در نهایت میهن آریو عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در مرحله نیمه نهایی میهن آریو ۱۴ بر ۵ «کانرودساز آب» را از پیش رو برداشت و مجتمع صنعتی اسفراین ۱۳ بر ۷ «اوج پلاستیک» را شکست داد. در مبارزه پایانی میهن آریو با برتری ۱۱ بر ۸ مقابل نماینده اسفراین جام قهرمانی را بالای سر برد. تیم‌های کانرود و «اوج پلاستیک» هم به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6095480

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟
  • جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان