Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:42:05 GMT

جباری: کی‌روش به استقلال خیانت کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۱۵۸۷

جباری: کی‌روش به استقلال خیانت کرد

پیشکسوت استقلال با اشاره به سختی گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تیم بزرگی است و در مواجهه با تیم‌های بزرگ نتایج خوبی می‌گیرد.

به گزارش مشرق، پیشکسوت استقلال و تیم ملی شمشیر را برای کارلوس کی‌روش از رو کشید و به شدت علیه او موضع گرفت. وقتی با علی جباری حرف زدیم عصبانیت در صدایش به وضوح موج می‌زد و به شدت از کی‌روش ناراحت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ژاپن باختیم و حذف شدیم. چرا؟
این اتفاقی بود که من از قبل پیش‌بینی‌اش را کرده و در موردش حرف هم زده بودم. از همان اول هم اعتقادی به کارلوس کی‌روش نداشتم. این همه پول بیت‌المال را بی‌خودی به او دادند. کی‌روش فقط به این خاطر محبوب شد که خوب ژست می‌گرفت و چشمان زاغ داشت! فقط همین و بس. در جام ملت‌ها تنها تیم استواری که قبل از ژاپن به ما خورد، عراق بود که آن را هم نبردیم. این آقا هرجا که نشست مرتب تیم اول شدن ایران در رنکینگ آسیایی را به رخ کشید. بابا ما هم فوتبال بازی کرده‌ایم و تیم ملی بوده‌ایم. یک‌سری مسائل را در مورد این رده‌بندی خوب می‌فهمیم.

چه مسائلی؟
شما نگاه کن؛ کره و ژاپن با تیم‌های بزرگ جهان بازی می‌کنند و می‌بازند، اما ما تیم‌های ضعیف را می‌بریم و امتیاز می‌گیریم به همین خاطر در رنکینگ می‌رویم بالا، ولی در نهایت برد اصلی را کره و ژاپن می‌کنند، چون با بزرگان بازی تدارکاتی کرده‌اند و قوی‌تر می‌شوند. ایشان ۸ سال در ایران بوده، اما چه بازدهی داشت؟ ۲ جام ملت‌ها از دست‌مان رفت. در مهمترین بازی این جام ۳ گل از ژاپن خوردیم آن هم در نیمه دوم. نیمه‌ای که به نیمه مربیان معروف است. قاطعانه می‌گویم شفر و برانکو در کوتاه‌مدت واقعاً بیشتر از کی‌روش به فوتبال ما خدمت کرده‌اند. این دو مربی در همین مقطع کم سراغ بازیکن‌سازی رفته و مهره‌های خوبی را به فوتبال ما معرفی کرده‌اند. برانکو سرمربی تیم رقیب ماست، ولی حقایق را باید گفت، چون او هم برای تیمش زحمت کشیده است. اصلاً به نظر من کی‌روش به استقلال خیانت کرد!

بیشتر بخوانید:

به خاطر کی‌روش یک پنی هم به دلال‌ها ندادیم

خیانت؟
بله آقا، خیانت. برخلاف تصوری که در جامعه وجود دارد کی‌روش به استقلال خیانت کرد. خیانتی بزرگ، اما به پرسپولیس خدمت کرد!

چطور؟
از استقلال زیاد بازیکن دعوت می‌کرد و آن‌ها را بازی نمی‌داد. به این ترتیب هم شفر از تمرین با مهره‌های کلیدی‌اش محروم می‌شد و هم اینکه ملی‌پوشان استقلال با روحیه ضعیف از اردو برمی‌گشتند، ولی برعکس از پرسپولیس کمتر یار دعوت می‌کرد و برانکو می‌توانست در خلال بازی‌های ملی، اسکلت اصلی پرسپولیس را در اختیار داشته باشد و اوج بگیرد.

برسیم به خود استقلال. شرایط تیم خوب است؟
بله. معرفی هیئت‌مدیره جدید هم می‌تواند کمک‌حال‌مان شود. میرشاد که خودش بازیکن ما بوده و آقای منزوی در عین اینکه مطبوعاتی بوده و هم‌صنف شماست سال‌ها در باشگاه مدیریت کرده است. شنیدم آقای سعادتمند هم خیلی استقلالی هستند. در مجموع این هیئت‌مدیره از هیئت‌مدیره‌هایی که قبلاً سر کار آمده بودند استقلالی‌تر است. البته منظورم هیئت‌مدیره گذشته نیست بلکه چند سال قبل را می‌گویم. این بار انتخابات آقای وزیر بیشتر به استقلال نزدیک هستند.

و لیگ قهرمانان آسیا؟
گروه‌مان سخت است، ولی استقلال تیم بزرگی است و هرگاه به تیم‌های بزرگ می‌خورد خوب نتیجه می‌گیرد. شفر کارش را بلد است و این مسئله را فصل قبل هم چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا به معنای واقعی کلمه نشان داد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 جام ملت های آسیا تحولات ونزوئلا جشنواره فجر استقلال علی جباری کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات رضا جباری از درویش از این بازیکن سابق شکایت کرده است.

خبرنگار آنا در این زمینه با رضا جباری تماس گرفت و نظر وی را در این خصوص جویا شد که جباری گفت: من در مجموع صحبت خاصی در مورد مدیریت باشگاه نکردم، اگر انتقادی کردم برای موفقیت پرسپولیس بوده و شخص جباری یا رضا درویش مهم نیستند بلکه موفقیت پرسپولیس مهم است. اگر انتقادی به مدیریت باشگاه شده تنها برای موفقیت پرسپولیس بوده است.

وی افزود: هیچ مطلبی به صورت شخصی برای مدیرعامل ننوشتم ولی بهتر است خودشان بگویند برای چه از من شکایت کردند. ما خصومت شخصی با یکدیگر نداریم و هر مساله ای از طرف من عنوان شده به خاطر عملکرد ایشان در باشگاه پرسپولیس بوده است.من به مساله شخصی درویش ورود نکرده ام و تهمت و افترایی هم نزدم.سپر حیدری هم در استوری های خود از پرسپولیس حمایت می کرد، الان طوری شده که اگر نقد منصفانه هم انجام بدهید متاسفانه به او بر می خورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:هدف صحبت های من شخص درویش نبوده، بلکه نسبت به عملکرد ایشان در قبال باشگاه پرسپولیس و هواداران تیم مطلب نوشته و حتی در استوری هایم به این موضوع تاکید کردم که هیچ خصومت شخصی با دشمنی با آقای درویش ندارم. به زعم بنده درویش اشتباهی داشته و من هم استوری گذاشته ام. اولیت من پرسپولیس است نه شخص خودم یا رضا درویش. خودم را پرسپولیسی می دانم و همیشه پای این تیم ایستاده ام. مساله ای هم باشد پای پرسپولیس می ایستم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود