Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@19:13:57 GMT

احمدی‌نژاد برای کی‌روش هدیه فرستاد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۱۸۰۸

به گزارش جهان نيوز، محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور سابق صبح پنجشنبه در تماس تلفنی با کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، از زحمات و خدمات وی در هشت سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور سابق در این تماس تلفنی از زحمات کادر فنی و سرپرستان تیم ملی فوتبال و تلاش های تحسین برانگیز جوانان شایسته این تیم قدردانی کرد و گفتند: مردم قدرشناس ایران سعی و تلاش پیوسته و گسترده کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را أرج می نهند و به این امر واقفند که شرایط همیشه آنطور که انتظار دارند، پیش نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیروش نیز در این گفت و گو به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رییس دولت دهم از روند رو به رشد تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و آن را در پیشرفت تیم ملی و موفقیت ‌های سال‌های گذشته بسیار موثر دانست.

وی همچنین خاطرات خوب و خوش خود از سال‌های حضور در ایران و برخوردار بودن از میهمان نوازی و محبت های مردم بزرگوار کشورمان را یاداور شد و تاکید کرد که همیشه قدردان مردم ایران خواهد بود. 

نماینده احمدی‌نژاد به رسم یادبود و قدردانی از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ، هدیه ای را به کیروش تقدیم کرد.


 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این‌همایش که در تالار شهدای ارتش برگزار شد حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی اصلی‌ترین وظیفه شورا‌ها را خدمت به مردم دانست و‌گفت:این فرصتی که خدای متعال برای اعضای شورا‌ها فراهم کرده، باید چنان استفاده شود که شورا‌ها بتوانند در پیشگاه خدا پاسخگو باشند.
حجت الاسلام حجت قاسم خانی افزود: از این مسوولیتی که بر عهده شما گذاشته شده تا می‌توانید برای گره گشایی از مشکلات حوزه مسوولیت خود استفاده کنید و هرچه در توان دارید در این راستا به کار ببرید.
پاشایی مدیرکل امور شورا‌های اسلامی استاندار‌ی آذربایجان غربی در این همایش گفت: در سال گذشته در مجموع ۷۱۲ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شد‌که نسبت به دوسال قبل افزایش ۴ برابربیشتر بوده است .
وی افزود:در این‌مدت ۸۰ میلیارد تومان به دهیاری‌های شهرستان پرداخت شده است.
پاشایی افزود: در روستا‌های استان ۶ هزار۵۰۰ نفر عضو نهاد‌های مردمی شورا‌ها هستند.
علی نژاد فرماندار شهرستان خوی هم در این همایش گفت: شورا از ارکان مردم سالاری دینی و نماد خدمت به مردم است.
صادق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر ستان خوی هم در این همایش از عضویت بیش از ۲۶۰ نفر در شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان خوی خبر داد وگفت: تشکیل کمیته ویژه سرمایه‌گذاری با هدف حمایت از توسعه زیر ساخت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهرستان قرار دارد.
در پایان این همایش با اهدای لوح از ۵۹ نفر از سور‌های اسلامی موفق و‌فعال شهرستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!