Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مرتضی کرمانی‌مقدم مهاجم سابق تیم ملی معتقد است کارلوس کی‌روش در این هشت سال هیچ دستاوردی برای فوتبال ایران نداشته است.
به گزارش صدای ایران از ایلنا، مرتضی کرمانی‌مقدم مهاجم سابق تیم ملی معتقد است کارلوس کی‌روش در این هشت سال هیچ دستاوردی برای فوتبال ایران نداشته و بهتر است به فکر جایگزین برای او باشیم و فدراسیون فوتبال بهتر است دنبال گزینه داخلی باشد
بازی تیم ملی مقابل ژاپن چطور بود؟
افتضاح بود! اینها یمن و ویتنام را بردند و فکر کردند چه خبر است اما فوتبال این‌طوری نیست آقای کی‌روش که مدام دعوا و بی‌احترامی می‌کنی! ببینید تیم کی‌روش مقابل یک تیم خوب چطوری بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر می‌شود تاکتیک نداشته باشی؟ بعد از گل ژاپن هیچ تاکتیکی نداشتند و علی‌اصغری بازی کردند. قبل از گل هم همین‌طور بودند و یک موقعیت خوب نداشتند و افتضاح بودند. یمن و ویتنام تیم نبودند و تیم‌های لیگ یک ما هم آنها را می‌زد و بازی با ژاپن نشان داد که کی‌روش هیچ تاکتیکی ندارد و فقط دفاع کردن را به بازیکنان ما یاد داده است.
در مورد دعوای ملی‌پوشان ما در اواخر بازی با بازیکنان ژاپن چه صحبتی دارید؟
بچه‌های ما حرص‌شان گرفته بود. به هر حال سه تا خورده بودند و شرایط سخت بود. این حرکت بچه‌های ما از روی عصبانیت بود ضمن اینکه رفتار مربی که با همه دعوا داشت و به همه زور می‌گفت به بچه‌های تیم منتقل شده بود و جلوی ژاپن این اتفاقات افتاد. کی‌روش این همه پول گرفت و الان هم پولش را می‌گیرد و می‌رود و هیچ کاری هم برای فوتبال ما نکرده و اگر مربی ایرانی بود، بهتر کار می‌کرد. یکسری انتخاب‌های کی‌روش اشتباه بود و بعضی از بازیکنانی که شایسته بودند را دعوت نکرد و در مجموع هیچ کاری برای فوتبال ما نکرد. کی‌روش فقط تیم‌های ضعیف را برد و اگر با تیم‌های قوی همگروه بودیم امکان داشت در همان مرحله گروهی حذف شویم و از گروه‌مان هم صعود نکنیم.
کارنامه کی‌روش را در این هشت سال چطور ارزیابی می‌کنید؟
خیلی ضعیف بود. جام جهانی رفتن که کاری ندارد و با خیلی از مربیان رفته‌ایم اما کی‌روش در این هشت سال هیچ افتخاری نیاورد. مربی کاربلد خارجی باید در آسیا نتیجه بگیرد و کی‌روش دو دوره در جام ملت‌های آسیا بود و نتیجه نگرفت پس ضعیف کار کرده است.
خیلی‌ها معتقد بودند این ژاپن را می‌شود برد اما چرا نتوانستیم ببریم!
بله، خودم هم می‌گفتم ژاپن امسال ضعیف است و می‌شود آنها را برد اما ژاپنی‌ها حرفه‌ای هستند و فوتبال را بلدند و تیم ما را آنالیز کرده بودند که مستقیم بازی می‌کنیم و راحت ما را بستند.
الان عده‌ای اصرار به حفظ کی‌روش دارند. در این رابطه چه نظری دارید؟
یعنی چه که او را حفظ کنند؟ کی‌روش برای فوتبال ما چه کار کرده که او را حفظ کنند؟ کی‌روش اگر چهار تا جوان را می‌آورد و تعلیم می‌داد باز خوب بود و از همه جا بازیکن جمع کرد و به تیم ملی آورد و اینکه هنر نیست. کی‌روش هیچ کاری برای تیم ملی ما نکرد و هیچ جامی هم نگرفت. الان حفظش کنند که به مردم توهین کند؟ 
جایگزین کی‌روش مربی داخلی باشد بهتر است یا خارجی؟
فکر می‌کنم داخلی باشد بهتر است. در این هشت سال دیدیم که مربی خارجی چه کار کرد و مربی داخلی برای تیم ملی بهتر است.
مربی داخلی برای تیم ملی بازگشت به عقب نیست؟
نه، ما مگر با کی‌روش تا الان رو به جلو حرکت می‌کردیم که اگر مربی داخلی بیاید، بازگشت به عقب باشد؟ با کی‌روش چه چیزی را رو به جلو رفتیم که الان مربی داخلی بازگشت به عقب باشد.
فکر می‌کنید بعد از کی‌روش، مردم مربی ایرانی را بپذیرند؟
چرا نمی‌پذیرند؟ در این هشت سال مردم خسته شدند و باید بپذیرند چون هموطن خودمان است و زبان همدیگر را می‌فهمیم و می‌شود با او کنار آمد.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج نه چندان خوب میلان در این فصل باعث شده که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر قطع همکاری با استفانو پیولی باشند و شایعاتی درباره مذاکره جدی آنها با لوپتگی در چند هفته اخیر به گوش رسیده بود.

اما هواداران این تیم به هیچ وجه از انتخاب این مربی اسپانیایی راضی نبودند و طوماری را به راه انداختند تا علیه انتخاب او به عنوان سرمربی جدید تیم محبوب‌شان امضا جمع کند و همین موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه مذاکرات با او را متوقف کنند.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که این تصمیم مدیران میلان برای این سرمربی سابق رئال مادرید بسیار گران تمام شده و او از اینکه نمی‌تواند در فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند بسیار ناراحت و ناامید شده است.

با این حال، لوپتگی مصمم است که در فصل آینده بار دیگر به عرصه مربیگری برگردد و با توجه به اینکه نمایندگان او چند ماه قبل مذاکراتی را با مدیران منچستر یونایتد انجام داده بودند، امیدوار است که بتواند جانشین اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم شود. احتمال قطع همکاری شیاطین سرخ با این مربی هلندی با توجه به نتایج نه چندان خوب یونایتد در این فصل بسیار زیاد است.

دیگر خبرها

  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما