Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع غدیر خم برگزار می شوند.

«محسن شکرنابی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع غدیر خم از۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: در روز ۱۳ بهمن ماه حجت الاسلام عبدالاحد در این مسجد به سخنرانی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول فرهنگی مسجد جامع غدیر خم اظهار کرد: روز ۱۴ بهمن نیز حجت الاسلام آقامیری و ۱۵ بهمن،حجت الاسلام خاموشی در این مسجد سخنرانی می کنند.

 

شکرنابی گفت: در روزهای۱۶ و ۱۷ بهمن هم حمیدرضا مقدم فر و محمد حسین صفار هرندی  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

یادآور می شود، مسجد جامع غدیر خم در خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری، خیابان مسجد واقع شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر 12 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر گروه سرود اردبیل اجرای گروه سرود سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خبرگزاری شبستان دهه فجر مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین اثر حجت‌الاسلام فخرزاده با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

این مراسم عصر دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16:30 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.«رضای انقلاب» روایتی خواندنی از سال‌ها مجاهدت و تلاش انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره) در سنگر مسجد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»