Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامبد جوان در پستی اینستاگرامی از پایان پخش خندوانه بعد از نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان ،‌ رامبد جوان در پستی اینستاگرامی بدون مقدمه چینی یا آوردن دلیل از پایان پخش برنامه « خندوانه» بعد از نوروز ۹۸  برای همیشه داد.

 

اودر پستی در این زمینه نوشت: «سلام به همتون. حدود ۷۲۰ قسمت خندوانه ساختیم و پخش کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سعی کردیم شادتون کنیم و در کنار این مهم، تا تونستیم کارای مهم و باحال با شما انجام دادیم. ایشالا بعد از عید دیگه در خدمتتون نخواهیم بود. سلامت و پایدار باشید»

 

به گزارش شبستان،‌ «خندوانه» یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون در سال های اخیر است که در ۶ فصل ساخته و روی آنتن شبکه نسیم رفت. بدون شک این برنامه یکی از معدود برنامه های نوآورانه و متفاوت تلویزیون بود که بدون کپی برداری و یا الگو از برنامه ای داخلی یا خارجی ساخته شد. اگرچه این روزها و در ششمین فصل این برنامه ،‌« خندوانه » رو به افول می رفت و تکرار باعث شد مورد انتقادات فراوان قرار بگیرد اما باید دید بعد از پایان پخش این برنامه،‌ شبکه نسیم چه جایگزینی برای آن در نظر دارد تا دستان خالی تلویزیون بیش از پیش خالی تر نشود.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر 12 بهمن انقلاب اسلامی گروه سرود یوم الله 12 بهمن سرود جشنواره فیلم فجر اجرای گروه سرود اردبیل خداحافظی با خندوانه پایان پخش خندوانه نوروز ۹۸ اینستاگرام رامبد جوان برنامه خندوانه شبکه نسیم رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • «هفت» دوباره روی آنتن