Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- اسماعیل سایه افکن گفت: رقابت های ووشوی دختران کشور با قهرمانی تیم استان البرز در مجموع ۲ بخش ساندا و تالو به اتمام رسید.

اسماعیل سایه افکن رییس هیئت ووشوی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: رقابت های ووشوی قهرمانی دختران کشور از صبح چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه در مجموعه ورزشی «کوثر» آبادان آغاز شد  و عصر روز گذشته (جمعه) با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات، ۱۳۱ سانداکار و ۱۵۶ تالوکار از سراسر کشور حضور داشتند و برای رسیدن به اردوی تیم ملی جوانان به رقابت پرداختند.

سایه افکن بیان کرد: پیکارهای ساندا در رده سنی جوانان و مسابقات تالو در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد و نفرات برتر این پیکارها، جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشوی جوانان ایران را به دست آوردند.

ریس هیئت ووشوی استان البرز خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها، تیم البرز با کسب ۸ مدال طلا و ۳ نقره بر سکوی نخست ایستاد  و اصفهان و خوزستان نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سایه افکن با بیان اینکه موفقیت دختران البرزی ماحصل یک کار زیربنایی چندین ساله در بخش بانوان بوده است، گفت: بهره گیری از مربیان ملی و برپایی اردوهای آماده سازی مستمر منجربه کسب این موفقیت کم نظیر برای البرز شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز قهرمانی کشور ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت‌های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت‌ها راه پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات بازماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت‌ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی