Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، آئین خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.

‌به گزارش ایسنا‌، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، در این مراسم که صبح امروز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد، آیت‌الله سعیدی، نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان مقدس ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر آرمان‌های امام خمینی (ره) و خون پاک شهدا را ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام سرمست نیز در این مراسم گفت: امید است در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با امید بیشتر به آینده و افتخاری که به گذشته داریم، گام‌های مؤثری را برای بهبود وضعیت مردم و توسعه استان برداریم و دست آورده‌ای دولت را تبیین کنیم.

استاندار قم افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری بیان کرده اند، چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، نشانه پیری آن نیست، بلکه نشانه بلوغ و شکوفایی آن و آغاز راه است، برخلاف دسیسه‌های دشمنان که بنا داشتند جمهوری اسلامی ایران این پیروزی انقلاب را جشن نگیرد، در آغاز راه و در دوران شکوفایی انقلاب با گام‌های بلند به‌پیش خواهیم رفت.

در ادامه، آئین خطبه‌خوانی توسط حاج عباس حیدرزاده برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم به زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مشرف شدند.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیین خطبه خوانی خادمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت