Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@12:48:42 GMT

کدام فیلم ها در فجر 37 پر مخاطب شدند ؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۳۰۴۸

کدام فیلم ها در فجر 37 پر مخاطب شدند ؟

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به ارایه گزارشی درباره پرمخاطب‌ترین فیلم‌ها و سینماهای این دوره از جشنواره تا پایان روز جمعه ۱۲ بهمن ماه پرداخت.

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره سانس‌های فوق‌العاده سه روز ابتدایی جشنواره گفت: بر اساس آمار ثبت شده در چند سینما برای ساعت ۲۴ چند سانس فوق‌العاده داشته‌ایم که از جمله آن‌ها در روز دهم در سینما کورش فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و در سینما آزادی «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی به سانس فوق‌العاده رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در همین روز فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در دو سینمای استقلال و فرهنگ به سانس فوق‌العاده رسید.

فرجی با اشاره به آمار روز ۱۱ بهمن‌ماه گفت: در این روز و در سینما کورش ۲ سانس فوق‌العاده برای فیلم «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی ثبت شده و فیلم «ماجرای نیمروز رد خون» هم در سینماهای آزادی و زندگی به‌صورت فوق‌العاده روی پرده رفته است. در پردیس مگامال «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده بیشترین استقبال را داشته و فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در دو سینمای آستارا و فرهنگ به سانس فوق‌العاده رسید.

مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره پرمخاطب‌ترین فیلم‌های روز سومین روز جشنواره یعنی جمعه ۱۲ بهمن‌ماه هم گفت: روزگذشته در سینما کورش دو فیلم «متری شش و نیم» و «مسخره باز» به سانس فوق‌العاده رسیدند. «ماجرای نیمروز؛ رد خون» بازهم در دو سینمای زندگی و آزادی به سانس ویژه رسید و در پردیس آزادی علاوه‌بر این فیلم، «سرخ‌پوست» نیما جاویدی هم توانست در سانس ویژه روی پرده برود.

وی ادامه داد: در روز جمعه سینما جوان برای «متری شش و نیم» سانس فوق‌العاده در نظر گرفت و سینما آستارا شاهد استقبال ویژه از دو فیلم «شبی که ماه کامل شد» و «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی» بود. در پردیس شکوفه «سرخ‌پوست»، در مگامال «آشفته‌گی» فریدون جیرانی و «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی حقیقی و در ماندانا «مسخره‌باز» به سانس فوق‌العاده رسیدند.

فرجی درباره پرمخاطب‌ترین سینماهای سه روز نخست جشنواره هم توضیح داد: پر مخاطب‌ترین سینماها با احتساب سانس‌های فوق‌العاده در روز ۱۰ بهمن‌ماه به ترتیب سینما کورش، آزادی و فرهنگ بودند، در روز ۱۱ بهمن به ترتیب کورش، استقلال و ماندانا رکورددار شدند و درباره روز ۱۲ بهمن هنوز آمار کاملی نداریم چراکه سانس‌های فوق العاده تا نیمه شب در سینماها ادامه دارد.

مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره وضعیت فروش بلیت در گیشه‌ها عنوان کرد: طبق اطلاع‌رسانی‌ای که پیش از این داشته‌ایم بیش از نود درصد بلیت‌ها پیش فروش شده بر همین اساس تنها در برخی سانس‌های اول و آخر سینماها چند بلیت باقی مانده که در این میان تنها تعداد انگشت شماری از بلیت‌های سانس‌های دوم و سوم سینماها مانده بود. البته در پردیس‌ها و سینماهای درجه یک حتی همین مقدار هم باقی نمانده بود.

وی افزود: با این وجود و به دلیل علاقه‌مندی مردم برای تماشای فیلم‌ها، از طریق سانس‌های فوق‌العاده و فروش بلیت‌های سفید شرایطی را فراهم آورده‌ایم که بیش از ظرفیت موجود نیز امکان تماشای فیلم‌های جشنواره برای مخاطبان بیشتر فراهم شود./مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ اعلام شد.

نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۵ هزار و ۳۱۷ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل ۱ میلیارد و ۲۳۸ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روال عادی» به کارگردانی کیارش رُست که اجرای خود را از ۳۰ فروردین در تالار چهارسو، با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۳ اجرا و میزبانی از ۸۴۱ مخاطب توانست به فروشی معادل ۱۱۵ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان برسد.

نمایش «توقف اتانازی» به کارگردانی محمدرضا عطایی فر که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۸۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۳۵۲ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۱۸۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آن بُرد» به کارگردانی مهدی زندیه و آیدین تمبرچی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۲۱ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۸۰۵ مخاطب، فروشی معادل ۲۷۳ میلیون و ۵۸۱ هزار تومان داشته است.

نمایش «پس از» به کارگردانی مرتضی کوهی نیز که اجرای خود را از ۲۳ فروردین در تالار قشقایی، با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۴۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۹ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۶۴۲ مخاطب به فروشی معادل ۱۹۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «آبی گونه» به کارگردانی کاوه مهدوی که از ۲۳ فروردین در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است،‌ با مجموع ۱۹ اجرا و میزبانی از ۶۶۴ مخاطب به فروشی معادل ۶۸ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کان لم یکن» به کارگردانی سید علی موسویان که از ۲۶ فروردین در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته است، با ۱۷ اجرا، ۴۶۷ مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل ۴۴ میلیون و ۴ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «نظام ابن عربی» به کارگردانی یاسمین عباسی که از ۲ اردیبهشت‌ در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا میزبان ۲۲۲ مخاطب بوده و به فروش ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «سلطان عمرا بمیرد» به کارگردانی محمدجواد کبودرآهنگی که از ۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳به صحنه رفته است؛ نهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۴۳۱ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم‌بها، مهمان و تخفیف‌دار با بلیت ۱۰۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان نیز که اجرای خود را از ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ آغاز کرده است با ۴ اجرا توانسته است ۲۰۴ تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۷ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان فروش داشته است.

در تالار هنر، نمایش«انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۱۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۱ هزار و ۱۰۰ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۷۱ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان دست پیدا کند.

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از ۲۲ فروردین‌ ۱۴۰۳ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۲۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۱ هزار و ۱۳۲ تماشاگر را جلب کند و فروش ۷۸ میلیون و ۴۶۸ هزار تومانی داشته باشد.

نمایشنامه‌ «پینوکیو» به کارگردانی داود زارع که ۷، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری نمایشنامه‌خوانی شد، با ۳ اجرا و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان، توانست ۶۷۵ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروش ۵۵ میلیون و ۸۸ هزار تومانی برسد.

کد خبر 6097144 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران