Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:03:09 GMT

دستیاران کی‌روش در تیم ملی کلمبیا

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۳۱۹۶

دستیاران کی‌روش در تیم ملی کلمبیا

یک رسانه کلمبیایی از دستیاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا رونمایی کرد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال کلمبیا را باید قطعی بدانیم، کسی که هشت سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و این تیم را برای دو دوره متوالی به جام حهانی رساند، اما در نهایت نتوانست موفقیتی برای تیم ملی در هیچ تورنمنتی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا هم در گفت‌وگو با شبکه رادیویی « W Radio » کلمبیا با اشاره به اینکه معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور نزدیک است، خبر داد کی‌روش احتمالاً هفته آینده کارش را به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا آغاز خواهد کرد و از این فدراسیون خواسته تا دستیاری کلمبیایی هم داشته باشد.

آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش از زبان رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا

اکنون شبکه رادیویی «آنتا 2» کلمبیا خبر می‌دهد که کی‌روش سه نفر را به عنوان اعضای کادرفنی‌اش در تیم ملی کلمبیا در نظر گرفته که عبارتند از اوسیانو کروز به عنوان دستیار فنی، میک مک‌درموت به عنوان مربی بدنساز و دیه‌گو یوجنیو جاکینو به عنوان فیزیوتراپ.

بر اساس این گزارش همچنین آرتورو ریِس، سرمربی تیم زیر 20 سال کلمبیا نیز به عنوان دستیار در کادرفنی این سرمربی پرتغالی فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی‌روش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، درپی کسب نتایج ضعیف در چند هفته اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور، سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه عزل و سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

با تصمیم افشین حسنی مدیرعامل محترم باشگاه مهرداد خادمی از سرمربی‌گری تیم بزرگسالان بعثت برکنار و محمد میرترابی جایگزین وی شد.

گفتنی است، میرترابی سابقه مربیگری درتیم‌های نساجی مازندران، سپیدرود رشت و داماش گیلان را در کارنامه دارد.

کد خبر 6098803

دیگر خبرها

  • پیروانی تبرئه شد
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!