Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@03:42:11 GMT

وظیفه خطیر راویان و روحانیون کاروان راهیان نور

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۳۲۷۲

وظیفه خطیر راویان و روحانیون کاروان راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زرندیه؛ همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۳۰ دانش آموز پسر شهرستان زرندیه در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه ضمن گرامی داشت تقارن این سفر معنوی در ایام مبارک دهه فجر به دانش آموزان توصیه کرد تا قدر لحظه لحظه این سفر را بدانند چرا که به مناطقی پا می‌گذارند که به خون بسیاری از جوانان میهن آغشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان زرندیه با بیان اینکه روحیه و شوق و ذوق این دانش آموزان برای رسیدن هرچه زودتر به مناطق عملیاتی تحسین برانگیز است تاکید کرد: وظیفه راویان و روحانیون همراه این کاروان با این اشتیقاق دانش آموزان بسیار خطیر است.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نقش توصیفی و تربیتی را از جمله وظایف راویان خواند اظهار داشت: شما باید به جوانان کشور بگویید که در آن دوران جوانان کشور چگونه در برابر دشمنانی که با هم متحد شده بودند و قصد نابودی انقلاب، امام و ملت را داشتند ایستادند.
لازم به ذکر است که این دانش آموزان به مدت سه شبانه روز از مناطق عملیاتی والفجر ۸ (اروند کنار)، یادمان شهدای شلمچه، مشهد شهدای هویزه، یادمان شهدای فتح المبین، پادگان دوکوهه و معراج الشهدای اهواز بازدید خواهند کرد. علاوه بر بهره مندی از روایت گری دفاع مقدس و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، شرکت دانش آموزان در رزمایش ستارگان زمینی اردوگاه شهید مسعودیان اهواز از سایر برنامه‌های این سفر معنوی خواهد بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد