Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:38:38 GMT

سامانه سردبارشی عصر امروز به آسمان البرز می رسد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۳۴۰۱

سامانه سردبارشی عصر امروز به آسمان البرز می رسد

منصور رحمانیان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وضعیت هوای امروز البرز، کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد و اواخر وقت بارش پراکنده برای ارتفاعات خواهیم داشت.
این مسئول با اشاره به اینکه کیفیت هوای استان امروز سالم است، خاطر نشان کرد: سرعت وزش باد 24 کیلومتر در ساعت و دمای کمینه و بیشینه نیز یک تا 10 درجه بالای صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانیان هوای فردا یکشنبه استان را قسمتی تا ابری، مه رقیق، بارش باران، ارتفاعات برف و وزش باد گاهی شدید پیش بینی کرد و گفت: سرعت وزش باد عصر فردا 32 کیلومتر در ساعت و کمترین و بیشترین دما در این مدت بین منفی 2 هفت درجه بالای صفر خواهد بود.
وی بیان داشت: پس فردا دوشنبه آسمان استان،کمی تا قسمتی ابری، وزش باد، کاهش دما پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی البرز اظهارداشت: دمای کمینه و بیشینه هوا بین منفی سه تا هفت درجه بالای صفر و سرعت وزش باد نیز 28 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش باران وزش باد هواشناسی البرز آسمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار می‌باشد.

آسمان تهران فردا شنبه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (۹ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای  ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت