Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:52:32 GMT

نمایش «گم گشته» در رامهرمز به روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۳۴۲۴

نمایش «گم گشته» در رامهرمز به روی صحنه رفت

نمایش «گم گشته» کاری از واحد نمایش حوزه هنری خوزستان از ۱۰ الی ۱۲ بهمن در شهرستان رامهرمز به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آرش ساربان»، با بیان این مطلب گفت: نمایش «گم گشته» به نویسندگی راضیه فصیح و کارگردانی و طراحی و بازیگری نرگس نوری ممبینی از 10 الی 12 بهمن به روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان، افزود: این نمایش، به مناسبت دهه مبارک فجر، در سالن پلاتو اداره ارشاد رامهرمز (سالن شماره دو- جنب کتابخانه بشارت) اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه بازیگری این نمایش را نرگس نوری ممبینی بر عهده داشت، اضافه کرد:همچنین موسیقی این نمایش را شهریار جعفری، محمد امیری و رضوان نوری اجرا کردند.

 

ساربان، به دیگر عوامل اجرای این نمایش اشاره کرد و ادامه داد: دیگر عوامل این نمایش شامل نور: زهرا آقا پور، اجرای دکور: علی خالدی و مهدی بصیری، طراح صحنه: مریم طرفی و طراح پوستر: مهدی شریفی بودند.

 

گفتنی است، نمایش «گم گشته» در جشنواره استانی نمایش های مونولوگ استان خوزستان کاندیدای جوایز متعدد از جمله بازیگری زن، بهترین موسیقی، بهترین طراحی صحنه، بهترین کارگردانی، بهترین بروشور، دریافت کننده مقام سوم بازیگری زن استان و بهترین موسیقی نمایش استان بود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان کانون های مساجد گروه سرود جشنواره فیلم فجر 12 بهمن کانون های فرهنگی هنری مساجد سرود حوزه هنری خوزستان رامهرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «کابوس‌مند» به کارگردانی حسین حیاتی از ۱۱ اردیبهشت ماه در عمارت ارغوان به صحنه می‌رود.

حسین حیاتی پیش از این و در تابستان سال گذشته نمایش «یه گوشه از دایره» را روی صحنه داشت که با استقبال همراه بود. وی نویسندگی و کارگردانی نمایش «کابوس‌مند» را به عهده دارد.

نمایش «کابوس‌مند» در مورد کسانی است که وظیفه ساخت و اجرای کابوس آدمیان را برعهده دارند ...

این نمایش تازه ترین اثر گروه فرهنگی هنری «پارادوکس» است.

بازیگران «کابوس‌مند» عبارتند از مهدی اشرافی، نوید محسنیان، حمید جانانه، کاوه اکبری، مهدی افراسته، سلاله ارغوان، بیتا طایی.

مهدی اشرافی تهیه کننده این نمایش است.

کد خبر 6087985 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد